• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Behöver man visa kvitto till försäkringsbolaget om man blir av med klockan?

Scipio

Patek
2-Faktor
Den senaste tiden har jag läst om flera fall där olika personer blivit bestulna på sina klockor, därför reagerade jag när jag läste den här bloggen och tänkte att den kan nog vara intressant även om liknande trådar. Konsumenternas försäkringsbyrå finns på Facebook och deras syfte är att ge objektiv information i försäkrings- och pensionsfrågor. Jag har ingen som helst koppling till dem, bara så du vet det. Jag lägger bara in det för att jag tror det finns behov av information i förebyggande syfte, innan något händer, innan den finaste klockan i världen försvinner från din handled.

http://konsumenternasblogg.se/klass...avs-kvitto-for-att-nagot-skadat-ska-ersattas/

Slutligen bjuder jag på två klockrelaterade humorister som ger järnet. Så dåligt att det vänder i botten och blir lite roligt.

ImageUploadedByTapatalk1433459232.168731.jpg
 
Topp