• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Behöver råd kring val av klocka (Rolex)

Ska vi tvinga han att köpa en ful stålis med den äckliga länken, det där är ju ingen riktig DJ och det vet du

Grattis, en massproducerad klocka som alla har
Jag hade en tidigare med båda länkarna. Man kan lägga till att den har dålig lume, är topptung så den bara fladdrar omkring samt att den är den mest svåravlästa klocka jag haft. Glaset är alldeles platt och saknar AR så det bara blänker så man inte kan se tavlan. Att det är täcklock för att man inte ska se det ofinisherade verket syns ju inte men man tänker på det hela tiden. Då finns det roligare klockor.

Grattis att det är pågång och kul att åf verkar ha lyssnat på din historia och satt upp dig på kö! Många som verkar hakat upp sig på investering, tycker du var ganska tydlig med att det inte handlar om en investering i monetära termer utan i en klocka som ger tillbaka på andra sätt och som du tänkt äga länge.
Tack Jelle😊 Ja precis, jag kunde dock formulerat mig bättre.

Jag hade en tidigare med båda länkarna. Man kan lägga till att den har dålig lume, är topptung så den bara fladdrar omkring samt att den är den mest svåravlästa klocka jag haft. Glaset är alldeles platt och saknar AR så det bara blänker så man inte kan se tavlan. Att det är täcklock för att man inte ska se det ofinisherade verket syns ju inte men man tänker på det hela tiden. Då finns det roligare klockor.
30AE96A2-7AC6-4726-ACA9-03325E4D7795.jpeg

Tillbaka
Topp