• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Bell & Ross BR03-92-S (bytes mot dykare?)

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Pris
15000
Returpolicy
Enligt överenskommelse.
Bilder Skickat
  1. Ja
Önskar primärt byta min B&R mot en Sinn-dykare eller Oris, med pengar upp/ner. Men hör av dig med förslag!

Kom igen nu, stilla min tristess :)

Varit sugen på att få testa en BR03-92-S sedan år tillbaka, kan med lätthet ha kvar den här men jag är nyfiken på så många andra klockor.
Har dock inte bråttom att bli av med denna.

Fint skick, servad och godkänt trycktestad förra sommaren (med digitalt kvitto). Klockan är fullset med skinnbox, kartong och sleeve. Givetvis med certifikat, manual och alla tillbehör för bandbyten.

Klockan mäter 42x42 mm, är uttagen 2010, har grym lume och urverket håller god gångreserv (46 h) samt går inom COSC i min ägo (ej COSC-certad som förtydligande).
WR 100M. Modifierat ETA 2892-verk, så det har eget inhouse-namn men blir således enkelt att serva i framtiden.

Kommer på gediget svart original-dykargummi, svar original-nylonband, olivgrönt Steveo ultimate military-band av brittisk militär fallskärm med Union Jack-flaggan samt ett helt nytt svart canvas med vita sömmar av forumets egna bandmakare Oddface. Alla band är i mycket fint skick så klart.

Upprepar mig själv så ingen missar detta, önskar primärt byta min B&R mot en likvärdig dykare.
Kan självklart tänka mig pengar upp/ner beroende på. Förväntar mig att din klocka är i minst lika fint skick som denna.

Innehar över 130 omdömen i min GG-tråd; Se alla mina omdömen här
Tack KS för ett forum i världsklass!

C55299A3-8C8E-487B-9411-1DB1703863B9_1_105_c.jpeg


C11FCABF-5E8D-442E-9B17-36F6FE64FCEC_1_105_c.jpeg


0F5CB944-8469-4C3C-A090-2A79D86359E9_1_105_c.jpeg


0AF6AE2B-ACE1-47F0-9DA3-E35CE20ADD6D_1_105_c.jpeg


E8720E8B-F99F-445B-AE39-9FD593DBFF2D_1_105_c.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp