• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

BenD

BenD

Basic
2-Faktor
Ni som har handlat med mig vid köp eller försäljning får gärna lämna er feedback i denna tråd. Tack på förhand!

Köpte en Smiths klocka av @BenD. Snabb leverans och allt precis som beskrivet. Gör gärna fler affärer i framtiden. 100%GG

Köpte en Seiko Snkk47 av mig. Väldigt bra kontakt, smidig affär och snabb betalning.
Varma rekommendationer.

Köpte en Seiko av @BenD. Trevlig kontakt, snabb leverans, välpaketerat och allt enligt beskrivning. Rekommenderas!

Köpte en klocka på distans i 5k klassen. Packad och skickad samma dag som affär gjordes och jag hade klockan nästkommande dag. Skick osv stämde enligt annons och således en typisk Goodguy 😊 👍

Köpt en Serica 4512 på distans från BenD. Trevlig och snabb i kommunikation före köp; skickade klockan på avtalad tidpunkt; och klockan ankom välförpackad och i ett skick som överensstämde med annons. En GoodGuy som jag gärna gör fler affärer med i framtiden.

Tillbaka
Topp