• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Benjamin1910

Jag köpte en Lüm-tec M74 Phantom av denna eminenta herre och jag är otroligt nöjd med hur affären sköttes! Exemplarisk, förstående och utomordentligt trevlig herre att göra affärer med! 110% goodguy :D
 

Cerablue

Breitling
Jag sålde moddningstjänst för klocka åt honom. Fastän projektet drog rejält ut på den urpsrungliga tidtabellen så hade han nerver av stål. Snabb betalning, trevlig och artig. Lätt att ha att göra med. Kan varmt rekommendera! 100% goodguy
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Benjamin köpte en klocka av mig efter kontakt här på KS och var mycket artig och trevlig att ha att göra med. Snabb och smidig affär! 100 % goodguy! Tummen upp!
 

Jodisalt

Rolex
Köpte ett band av @Benjamin1910. PostNord lyckades slarva bort paketet men vi löste det på ett fint sätt, utan några konstigheter. Mycket trevlig säljare och går att lita på! Lätt att göra med! 110% GG i min bok!
 
Topp