plåtslagaren
Basic
Haha , inte en sån . Men likadan i storleken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beror väl på.Uppdatering .
Klockan har kommit
Klockan kostar idag ca 160k
När den beställdes kostade den ca 130k
Butiken släpper sen för 140k ,och då får jag ett extra armband som kostar några tusenlappar utan kostnad .
Jag är först i Sverige med denna klocka tydligen i just den kombinationen enligt AD .
Jag är ganska nöjd med det , vad tycker ni andra ?
Redigt tuff den där500 dagars väntan är över
Idag blev den upphämtad , min fru undrade vad som hade hänt när jag klev in genom dörren som ett barn på julafton.
Häftig!!!500 dagars väntan är över
Idag blev den upphämtad , min fru undrade vad som hade hänt när jag klev in genom dörren som ett barn på julafton.
500 dagars väntan är över
Jag trodde de dom dära var 46 nåt?!Denna va? Så jävla stor
![]()
![]()
![]()
Jag trodde de dom dära var 46 nåt?!
Jag trodde de dom dära var 46 nåt?!
Såpass att du kan ha en klocka till brevid!Denna va? Så jävla stor
![]()
![]()
![]()
Nu kan du ju hjälpa till med sökandet efter ubåten som försvann vid Titanic!500 dagars väntan är över
Tycker inte det ser så farligt ut faktiskt med tanke på vad det ärDenna va? Så jävla stor
![]()
![]()
![]()
Tycker inte det ser så farligt ut faktiskt med tanke på vad det är
Man hör aldrig liknande kommentarer här av nån märklig anledning, och då snackar vi ändå knappt vattentåliga pjäser (i jämförelse med Ultra Deep)
Paneristi Sweden
Välkommen till Paneristi Sweden. Klocksnacks egna avdelning för Panerai. Moderatorer: Palenkovich, azcii och micke_sklocksnack.se
Jo det är väl glaset där som gör att boetten behöver "lite" höjdLite hög, annars helt ok faktiskt. Tyckte dock bättre om Ploppen
![]()
Jo det är väl glaset där som gör att boetten behöver "lite" höjd
Tycker iaf inte den ser pajas ut på vare sig @plåtslagaren eller din arm.
Och Plopp är alltid Plopp förstås. Det var förmodligen inte så många som tyckte den var så värst läcker när den kom heller![]()