• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Beställt klocka , priset gått upp 20%

Uppdatering .
Klockan har kommit
Klockan kostar idag ca 160k
När den beställdes kostade den ca 130k
Butiken släpper sen för 140k ,och då får jag ett extra armband som kostar några tusenlappar utan kostnad .
Jag är först i Sverige med denna klocka tydligen i just den kombinationen enligt AD .
Jag är ganska nöjd med det , vad tycker ni andra ?
Beror väl på.

1. Är det en klocka som kunderna slåss om att få handla är du ju direkt I underläge om du börjar trilskas.

2.Är det däremot en hyllvärmare som "ingen" vill ha mer än du,och det var därför butiken tog handpeng för att beställa hem den åt dig kan du stå på dig mer.

Å andra,sidan.
Skulle du nu hoppa av så blir klockan ändå dyrare om du skulle ångra dig I framtiden.
Tio pengar hit eller dit kan väl kvitta på en meningslös pryl för 100K+.

Känner du att affären är okej så är det bra.
Vad vi andra tycker och tänker spelar ju ingen roll sålänge du är nöjd.

Nu är vi ju alla nyfikna på vad det är du köpt.....

500 dagars väntan är över
Idag blev den upphämtad , min fru undrade vad som hade hänt när jag klev in genom dörren som ett barn på julafton.

Bilagor

• IMG_20230620_155839_HDR.jpg
    IMG_20230620_155839_HDR.jpg
    368.2 KB · Visningar: 17
Denna va? Så jävla stor 😅

IMG_2039.jpeg
IMG_2038.jpeg
IMG_2037.jpeg
Tycker inte det ser så farligt ut faktiskt med tanke på vad det är 🙂

Man hör aldrig liknande kommentarer här av nån märklig anledning, och då snackar vi ändå knappt vattentåliga pjäser (i jämförelse med Ultra Deep)

Tycker inte det ser så farligt ut faktiskt med tanke på vad det är 🙂

Man hör aldrig liknande kommentarer här av nån märklig anledning, och då snackar vi ändå knappt vattentåliga pjäser (i jämförelse med Ultra Deep)

Lite hög, annars helt ok faktiskt. Tyckte dock bättre om Ploppen

IMG_2035.jpeg

Lite hög, annars helt ok faktiskt. Tyckte dock bättre om Ploppen

IMG_2035.jpeg
Jo det är väl glaset där som gör att boetten behöver "lite" höjd 😬
Tycker iaf inte den ser pajas ut på vare sig @plåtslagaren eller din arm.
Och Plopp är alltid Plopp förstås. Det var förmodligen inte så många som tyckte den var så värst läcker när den kom heller 😉

Jo det är väl glaset där som gör att boetten behöver "lite" höjd 😬
Tycker iaf inte den ser pajas ut på vare sig @plåtslagaren eller din arm.
Och Plopp är alltid Plopp förstås. Det var förmodligen inte så många som tyckte den var så värst läcker när den kom heller 😉

Har man en handled som klarar lite större klockor så ska man helt klart ge dem en chans 😀

• Like
Reactions: v0n
Tillbaka
Topp