Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TyvärrTrist som fan! Flygbolag hanterar inte bagaget. Det gör entreprenörbolag åt alla.
Står värderingen på Omegan i ditt namn? Isf funkar den. Men breitlingen kan bli knivig. kanske får kontakta den tidigare ägaren för ett kvitto på försäljningen då han sålde den till dig. Men osäker på om det räcker.Uppdatering 2: Försäkringsbolaget vill ha boxarna skickade till sig tillsammans med kvitton.
Min fråga blir ju nu, hur fungerar detta? Breitlingen har jag ju inköpskvitto på men det står ju inte i mitt namn.
Omegan har jag inte inköpskvitto på utan har bara uppskattat ett nypris på den.
Någon som vet eller som haft samma hemska upplevelse som mig?
Uppdatering 2: Försäkringsbolaget vill ha boxarna skickade till sig tillsammans med kvitton.
Min fråga blir ju nu, hur fungerar detta? Breitlingen har jag ju inköpskvitto på men det står ju inte i mitt namn.
Omegan har jag inte inköpskvitto på utan har bara uppskattat ett nypris på den.
Någon som vet eller som haft samma hemska upplevelse som mig?
Om man har box+cert, behövs det fortfarande inköpskvitto?Står värderingen på Omegan i ditt namn? Isf funkar den. Men breitlingen kan bli knivig. kanske får kontakta den tidigare ägaren för ett kvitto på försäljningen då han sålde den till dig. Men osäker på om det räcker.
Tror det men inte säker. Beror nog på bolag och värde av klockan osv.Om man har box+cert, behövs det fortfarande inköpskvitto?