• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Bezel + bezelinserts till Seiko SKX007/009

Tickers

Basic
Pris
300
Returpolicy
En hederssak!
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!
Sålt av min SKX och behöver således inte tillbehören till denna. Det rör sig om:

- 1 st oysterlänk (miltat) från Strapcode till SKX007/009. Kortad med tre länkbitar. Dessa ingår givetvis. Jag kan räkna på en hand hur många gånger länken använts. Således så gott som ny. SÅLD

- 1 st mörkblått insert som passar bäst till ett kupat glas, men jag har använt det på min 009 som hade platt glas utan några större problem - mer än en liten glipa. Använt men i mycket bra skick. 100kr

- 1 st mörkgrönt insert, platt. Nyskick. 100kr

- 1 st grått/orange insert från one second closer, platt. Använt men i mycket bra skick. 100kr

- 1 st svart insert, platt. Använt skick, varit med ett tag. 50kr

- 1 st bezelring. Fick denna i samband med ett köp av insert. Aldrig använt den själv, däremot har första ägaren använt den!

Vid önskemål om fler bilder, t.ex insertsen monterade på en klocka så finns jag i PM! Har bilder på allt monterat också!

Länken såld! Säljer således alla inserts separat, 100kr/st eller 300 för alla fyra inkl bezeln 🙂
IMG_2889.jpeg IMG_2891.jpeg IMG_2892.jpeg IMG_2890.jpeg IMG_2894.jpeg IMG_2895.jpeg IMG_2893.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp