LyxfällanNästa
Basic
Har fått lägga till några "nyckeltillval" för att interiören skall kännas som den bör. För egen del var det inte så mycket val av märke då jag hade ett riktigt bra erbjudande mot Audi. Men tror detta blir bra trots allt. Jag tillhör dessutom den oerhört lilla majoriteten som faktiskt tycker svart pianolack/blanksvarta detaljer är snyggt. Vilket kanske är tur det för det är sannerligen inte en bristvara i de nya bilarna.Var runt och tittade på lite nya bilar innan jag bestämde mig för GLE. Delar uppfattningen om att många av de med uppdaterad interiör har blivit rätt plastiga. BMW X3 och Audi Q5 var rätt snygga men kändes plastiga. Mercedes GLC var också plastig och dessutom ful interiört. Att de jobbar en hel del med kostnadsbesparingar tyvärr märks tyvärr. Är svårt att skära för mycket om man ska fortsätta vara premium. Tycker annars att Volvo lyckas rätt bra men jag får inte ens halvfjång av en Volvo.
Bild från provkörning innan beställningen skedde.
P.S hade en XC40 Recharge I tre månader. Kände mig mest urladdat efter den tiden...
99kr/månad för att komma åt bilen med appen är oxå en härlig utgift.
Eller parkeringsassistent för 149kr/mån...
Audi skäms inte för sig.
Det är inget de rullat ut på bred front än eller? Än så länge fungerar appen utan extra kostnad iaf. Sen vet jag att deras digitala tjänster ingår i 4 år, däribland WiFi till bilens navigator etc. Efter det vet jag ej hur upplägget ser ut.