• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad *BILD-BUMP* Breitling Chronomat Blackbird LE -13 Ref A4436010

Ricrob

Patek
Nu är det dags att återgå till OWG-prylen så denna underbara klocka får lämna tillsammans med typ allt annat, för att få loss kapital till nystart av verksamhet och jakten på "the one".. Jag känner lite att jag kommer ångra detta men så är det ibland.

Klockan är köpt hos Breitling AD Robert i Schweiz 2013-06-01 och har således gott om garanti kvar. Fullset är bara förnamnet, alla boxar, papper, cert, putsduk, boettskydd, pricetag mm finns och dessutom skickar jag med ett Breitling resecase, ett original gummi av senaste modell med borstat clasp (använt ca 5 ggr) och ett rött nato som ser bra ut på klockan för den lite tokige.

Klockan är i utmärkt skick men små små repor finns efter normal användning och på vä sida på boetten finns lite ytliga gnuggmärken men som du ser så är denna modell (fr 2012 o fr) borstad från ovan och polerad på sidorna, vilket inte bara är oförskämt snyggt, utan också lätt att underhålla med lite polering. Denna har såklart aldrig sett varken trissa eller duk.

Enligt min åsikt en av de absolut snyggaste Breitling'sen som tillverkats och detaljerna är fantastiska! Nypriset är svindlande för en stål-Bratte, så passa på att kamma hem den till ett sjysst pris!

Priset sätter jag till 38000:- *SÄNKT PRIS 30/8 37000:-* SEK OBRO ink värdefrakt inom Sverige.

Känns priset fel så kom med förslag eller köp den 2 år äldre som Jälmers ur vill ha 45k för på Blocket. :)

Sälj premieras men vissa byten kan vara av intresse, med fördel Rolex sport/dyk.

Jag finns i Sthlm och har lite referenser om du kikar i Goodguy/badguy.

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg


Knäppte av några halvskarpa bilder på skönheten, håll till godo men dregla inte på parketten!

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg
image.jpg


Och ett handledsskott på det!
image.jpg


Sjukt snygg, eller hur?!

Tjäna!
 
Topp