De ligger väldigt bra i pris oxå. Mycket klocka för pengarna.![]()
Jag har ingen aning vad dem har för pris idag. Tror farfar betalade 1700kr för sin när det begav sig, vad ligger dem på idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De ligger väldigt bra i pris oxå. Mycket klocka för pengarna.![]()
Jag har ingen aning vad dem har för pris idag. Tror farfar betalade 1700kr för sin när det begav sig, vad ligger dem på idag?
Po chrono mellan 17-30k. Visst, 1700:- är ju ett bättre pris!
Fan så kungligt!Jag kan bara hålla med!
Åkte nyss med en taxichaufför här nere i Wien som hade en otroligt fin Heuer 510.511, jag bara råkade kasta ur mig, du får XXXXeuro och han sa du får den. Vi ska ses hos en Tag återförsäljare i morgon och göra klart.. återkommer med bilder.
Fan så kungligt!Hoppas det håller hela vägen!
Fast frågan är vad 1700kr var värt för typ 40-50år sedan i dagens valuta.
Häftigt! Hoppas det går bra.Jag kan bara hålla med!
Åkte nyss med en taxichaufför här nere i Wien som hade en otroligt fin Heuer 510.511, jag bara råkade kasta ur mig, du får XXXXeuro och han sa du får den. Vi ska ses hos en Tag återförsäljare i morgon och göra klart.. återkommer med bilder.
Kändes för enkelt! Så jag hoppas verkligen det. Vi har utbytt nummer så det känns legit.
Ska också tillägga att det var han som rabblade referensen, jag såg bara att det var en fet jävla Heuer.
Nu har du snart en håll-käften-klocka som skiljer sig från mängden att komma med på ÖSD GTG'na![]()
Tråkigt. Hoppas det dyker upp något annat bra.Jacob - Criss Cross
Det gick inte vägen med Heuern. Vi träffades men han valde att backa. Dock hade han med sig två andra Heuers, en var på tok för dyr för mig och den andra föll mig inte i smaken så tyvärr blev det inget annat än en stor besvikelse![]()
Vad hade han?Jacob - Criss Cross
Det gick inte vägen med Heuern. Vi träffades men han valde att backa. Dock hade han med sig två andra Heuers, en var på tok för dyr för mig och den andra föll mig inte i smaken så tyvärr blev det inget annat än en stor besvikelse![]()
Vad hade han?
Trist! Men du var ju förberedd när du tyckte det gick för bra.Jacob - Criss Cross
2446 GMT och en Monaco.. GMTn för dyr för mig och Monacon var inte intressant. GMTn var helt otroligt.. suck
Wow! Vad ville han ha för Gmtn?
Trist! Men du var ju förberedd när du tyckte det gick för bra.
Men det hade blivit en cool historia!
Men 2446, vilken pärla!!!
Vad var hans ide om priset?
Fort och fel. Missade priset ovan i tråden.Hur menar du? 5000euro? Att det var för mycket eller hur han motiverade prislappen?
Fort och fel. Missade priset ovan i tråden.
Men 5000 lät saftigt. Men fan så fin klocka. Lite alltiett med den.![]()
2446 GMT och en Monaco.. GMTn för dyr för mig och Monacon var inte intressant. GMTn var helt otroligt.. suck
Får man fråga vad han ville ha för monacon?
Visst Donkii lite trist att affären inte gick som önskat, men se det så här..Nu vet du vad du ska ha, bara att börja jaga och det är halva nöjet ju !
Själv börjar jag tänka i andra banor efter denna tråd. Kanske ska strunta i Speedmastern och köpa en Heuer kronograf.
jakten är väl allt.. Personligen gör Speedmastern ingenting för mig, har försökt så många ggr med olika referenser och det slutar alltid med att jag säljer. En Heuer skulle jag gå för alla dar i veckan
Bara ut och jaga nu
![]()
vintage chrono heuer oavsett modell och ref är ju i min mening lite roligare och mer vågat, samtidigt som det är ett bra substitut till speedyn. Ska jaga lite =)