• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

Lauda

Patek
2-Faktor
-Söndags nöje:cool::snaphappy:
:seiko:
3A5FB0E0-FAA8-4E11-979A-5904715F7FE5.jpeg

9FEE7424-3E7A-429D-8FF2-A1E3C058D587.jpeg

B411E54B-F73E-49AD-907F-B4359F5267B4.jpeg
8462757C-E367-4438-835B-001A809371D6.jpeg
CD0A69AF-928C-4497-85B1-DE7CA5FE15B5.jpeg
 

Ekberget

Cartier
Vilket gummi Àr bÀst till paddorna? Jag har en blue lagoon och funderar pÄ att lÄta den fÄ ett gummi dÄ jag tycker den blir lite tung pÄ lÀnken. Original Àr jag inte sÄ sugen pÄ dock...
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Vilket gummi Àr bÀst till paddorna? Jag har en blue lagoon och funderar pÄ att lÄta den fÄ ett gummi dÄ jag tycker den blir lite tung pÄ lÀnken. Original Àr jag inte sÄ sugen pÄ dock...
Varför inte original? Menar den nya med keeper i metall. Förutom att flÀrpen blir lite stor för oss med smala handleder sÄ tycker det Àr riktigt skönt!
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Galet vilka goa bilder du lyckas ta! Tror jag mÄste skaffa mig en Padi, har inte Àgt nÄgon turtle Ànnu men denna tilltalar mig klart mest. Padi plus waffle borde vÀl vara det ultimata?
Tack sÄ mycket! :happyhappy: Ja, det Àr en riktigt trevlig kombination. Enda nackdelen Àr att wafflestrapen frÄn Uncle Seiko som jag har Àr i tunnaste laget för den klockan.
 

Biskopen

Cartier
2-Faktor
Tack sÄ mycket! :happyhappy: Ja, det Àr en riktigt trevlig kombination. Enda nackdelen Àr att wafflestrapen frÄn Uncle Seiko som jag har Àr i tunnaste laget för den klockan.
Ja det Àr ju lite synd. Men det mÄste vÀl vara möjligt att hitta ett lite tjockare waffle nÄgon annanstans. :)
Hur mycket större bÀr en padi jÀmfört med skx007/009?
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Ja det Àr ju lite synd. Men det mÄste vÀl vara möjligt att hitta ett lite tjockare waffle nÄgon annanstans. :)
Hur mycket större bÀr en padi jÀmfört med skx007/009?
Ja, sannolikt. Den passar bÀttre pÄ MM300-waffle tycker jag. Den bÀrs inte sÄ mycket större och om man pratar komfort sÄ Àr den lika bra som en SKX. Utformningen pÄ klockan gör att den ser mycket mindre ut pÄ armen Àn vad mÄtten antyder. :)
 
Topp