Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra matchning!Test av sailstrap pÄ batman och ninja.
![]()
Tjusigt! Ăr ute efter nya band till min SRP775, har tröttnat pĂ„ stĂ„let och vill in te ha den pĂ„ lĂ€der. Vart hittade du de dĂ€r?Test av sailstrap pĂ„ batman och ninja.
![]()
Tjusigt! Ăr ute efter nya band till min SRP775, har tröttnat pĂ„ stĂ„let och vill in te ha den pĂ„ lĂ€der. Vart hittade du de dĂ€r?
NÄgon som har tips pÄ bra gummiband för övrigt?
Köpte hÀr:
https://klocksnack.se/threads/royal...-igen-sailcloth-strap-till-medlemspris.28358/
Snabbt o lÀtt.
AlltsÄ sluta nu. Varför ser inte all klockreklam ut sÄhÀr. Alldeles för snyggt för att man inte ska bli köpsugenLÀngesen jag postade hÀr sÄ hÀr kommer en bild pÄ min PADI.
![]()
Det Àr kanske bra, man hade fÄtt alldeles för mycket i klocklÄdan annars.AlltsÄ sluta nu. Varför ser inte all klockreklam ut sÄhÀr. Alldeles för snyggt för att man inte ska bli köpsugen
Jag har aldrig vart en padi-Àlskare men vetifan om inte jag gillar dem nu (lite iaf)Det Àr kanske bra, man hade fÄtt alldeles för mycket i klocklÄdan annars.![]()
Haha, ledsen om jag lurar in dig i det trÀsket.Jag har aldrig vart en padi-Àlskare men vetifan om inte jag gillar dem nu (lite iaf)
Galet vilka goa bilder du lyckas ta! Tror jag mÄste skaffa mig en Padi, har inte Àgt nÄgon turtle Ànnu men denna tilltalar mig klart mest. Padi plus waffle borde vÀl vara det ultimata?LÀngesen jag postade hÀr sÄ hÀr kommer en bild pÄ min PADI.
![]()
Varför inte original? Menar den nya med keeper i metall. Förutom att flÀrpen blir lite stor för oss med smala handleder sÄ tycker det Àr riktigt skönt!Vilket gummi Àr bÀst till paddorna? Jag har en blue lagoon och funderar pÄ att lÄta den fÄ ett gummi dÄ jag tycker den blir lite tung pÄ lÀnken. Original Àr jag inte sÄ sugen pÄ dock...
Möjligt att det Àr skönt men gillar inte designen. Kollat crafter o tycker de ser bra ut men hört lite olika om komforten.Varför inte original? Menar den nya med keeper i metall. Förutom att flÀrpen blir lite stor för oss med smala handleder sÄ tycker det Àr riktigt skönt!
Tack sÄ mycket!Galet vilka goa bilder du lyckas ta! Tror jag mÄste skaffa mig en Padi, har inte Àgt nÄgon turtle Ànnu men denna tilltalar mig klart mest. Padi plus waffle borde vÀl vara det ultimata?
Ja det Àr ju lite synd. Men det mÄste vÀl vara möjligt att hitta ett lite tjockare waffle nÄgon annanstans.Tack sÄ mycket!Ja, det Àr en riktigt trevlig kombination. Enda nackdelen Àr att wafflestrapen frÄn Uncle Seiko som jag har Àr i tunnaste laget för den klockan.
Ja, sannolikt. Den passar bÀttre pÄ MM300-waffle tycker jag. Den bÀrs inte sÄ mycket större och om man pratar komfort sÄ Àr den lika bra som en SKX. Utformningen pÄ klockan gör att den ser mycket mindre ut pÄ armen Àn vad mÄtten antyder.Ja det Àr ju lite synd. Men det mÄste vÀl vara möjligt att hitta ett lite tjockare waffle nÄgon annanstans.
Hur mycket större bÀr en padi jÀmfört med skx007/009?
Gött med lite black nu nÀr jag kollar pÄ filmen Venom
Gött med lite black nu nÀr jag kollar pÄ filmen Venom![]()
Den Àr rÀtt cool,jag gillar Tom Hardy med,och diggar Marvel-Haha! Ja, Ninjan skulle passa in
Ăr det en film att rekommendera?![]()