• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på era dykare i deras rätta element

Swejake

Omega
GOPR0017.JPG
GOPR0197.JPG
GOPR0194.JPG
Hallå Allihopa!

Tänkte att det kunde vara kul att se lite bilder på era dykare när det används till dykning/snorkling. Hoppas det finns fler här på forumet som delar min passion för dessa äventyr. Jag inleder med två bilder på mina två dykare; en Omega SMPc och en Oris Aquis. Bilderna är tagna i Indonesien och vid Barriärrevet.

En gammal Gopro utan skärm är svår att ta bra bilder med, så ursäkta kvalitén. Förhoppningsvis så har någon av er skarpare bilder :)
 
@Model_Citizen du brukar ju dyka med dina Vostoks. Kom igen nu, -bilder! :)
Har bara en gammal kass undervattensbild från en gopro. Vi brukar sällan ha kamera med ner, men här är i alla fall en. Fram med förstoringsglaset o njut av Amfibian. Ska dock bli bättre på att försöka posera under vatten. Nu har man ju en bra anledning.:snaphappy: Vem blir den förste med wristshot "handen i benfickan"?
dykjul-jpg.445418
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Ritningar och "deskdiving", fint! Sitter med liknande uppgifter just nu. Är du precis som jag civilingenjör kanske? ;)
Nej inte ingenjör mer än titeln, anläggning/rörkonstruktör typ.
Nu vågar jag inte ta mer plats i denna tråden tänkt för fina dykbilder. Sorry för OT.
 

Mankebank

Cartier
Nu har jag trots posörfaran dykt med klocka, rätt många gånger faktiskt, även om det förstås var dykdatorn jag tittade mest på. Lite tveksam till att lämna en klocka på hotellet eller uppe på dykbåten. Kul att se när minutvisaren blir allt gråare med ökande djup.

6E6CCEB3-CF80-408A-8536-D4F1184A7467.jpeg
 
Topp