Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wihooo, vad kul! Tack för en rolig tävling @Millenary Watches, det blev mååånga fina bilder här i trådenStort tack för ert deltagande och roligt med så pass stort engagemang!
Vinnare är följande:
Vänligen skicka ett PM med er adress, så kommer ett etui i brevlådan inom kort
// Millenary Watches
Det går alldeles utmärkt!Stort tack för en trevlig fototävling och initiativ @Millenary Watches!
Jag skulle vilja ge Longines-fodralet till @Aros som vad jag kan se hade näst flest likes och ett fint foto. Samt Tossot-fodralet till @Urkvinnan som jag alltid tycker bidrar med mycket fina foton och innehåll på KS. Är det ok @Millenary Watches?![]()
Vilken grej! Då får ju Exospacen sitt eget lilla bo när den inte är på handleden! Tack för ett roligt initiativ @Millenary WatchesStort tack för ert deltagande och roligt med så pass stort engagemang!
Vinnare är följande:
Vänligen skicka ett PM med er adress, så kommer ett etui i brevlådan inom kort![]()
// Millenary Watches
Välförtjänt, grym bild!Vilken grej! Då får ju Exospacen sitt eget lilla bo när den inte är på handleden! Tack för ett roligt initiativ @Millenary Watches![]()
Wohoo! Vilken stjärna du är gubbenStort tack för en trevlig fototävling och initiativ @Millenary Watches!
Jag skulle vilja ge Longines-fodralet till @Aros som vad jag kan se hade näst flest likes och ett fint foto. Samt Tossot-fodralet till @Urkvinnan som jag alltid tycker bidrar med mycket fina foton och innehåll på KS. Är det ok @Millenary Watches?![]()
Trevlans att få logga in och mötas av dettaStort tack för ert deltagande och roligt med så pass stort engagemang!
Vinnare är följande:
// Millenary Watches
Åh. vad du är gullig @Staafen ! Tack snälla för omtanken och omnämnandet. Och tack @Millenary Watches för den roliga tävlingenStort tack för en trevlig fototävling och initiativ @Millenary Watches!
Grymma bilder och grattis till alla!Stort tack för ert deltagande och roligt med så pass stort engagemang!
Vinnare är följande:
// Millenary Watches
Stort tack för en trevlig fototävling och initiativ @Millenary Watches!
Jag skulle vilja ge Longines-fodralet till @Aros som vad jag kan se hade näst flest likes och ett fint foto. Samt Tissot-fodralet till @Urkvinnan som jag alltid tycker bidrar med mycket fina foton och innehåll på KS. Är det ok @Millenary Watches?![]()
Ser riktigt bra ut!
Kung!Stort tack för en trevlig fototävling och initiativ @Millenary Watches!
Jag skulle vilja ge Longines-fodralet till @Aros som vad jag kan se hade näst flest likes och ett fint foto. Samt Tissot-fodralet till @Urkvinnan som jag alltid tycker bidrar med mycket fina foton och innehåll på KS. Är det ok @Millenary Watches?![]()
Oufff så fint! Tack återigen @Millenary Watches för ert bidrag att liva upp lite, och tack alla NI som gjorde att exon fick ett eget litet bo när den ej bärs!![]()
![]()
Ser mycket bra ut!
Mycket stiligt!Stort tack @Millenary Watches för ett trevligt initiativ och tack @Staafen för din givmildhet
Kör ju mest G-shock och ska man resa med dem är det ju bara att kasta ner i väskan
Men denna HydroConquest gjorde sig allt bra i ett etui
![]()