Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite rolig klocka med sin "fullume" och trevliga mått. Inköpt i Kalifornien på Target när jag hade lite tråkigt. Kostade typ 20 $
Timex weekender
![]()
Den där var riktigt fin!En favorit.
![]()
![]()
Tackar. Riktigt nöjd med den.Den där var riktigt fin!
Har en sådan här på G hem...
![]()
Den Certinan var så cool att jag nästan flög av stolen. Awesome!
Var hittar man den?? Sverige??En favorit.
![]()
![]()
Ingen aning om den går att få tag i Svea rike. Köpte min ny på eBay. SGEE77 heter modellen.Var hittar man den?? Sverige??
//M.
Ha - hade en likadan (den översta). Sjuuukt high tech på 80-talet. Gjorde radiala mönster på skärmen vid larm. Minns specifikt att den kostade 495 på Stor&Liten som då också sålde klockor. Tack för nostalgitrippen.Den här hade jag tills armbandet gick sönder.
Funkar nog fortfarande, men sitter inget batteri i nu.
![]()
Nästa köpte jag på Londonflyget runt -90 tror jag, för en femhundring.
Har slitit ut 2 armband på den.
Och siffrorna på vridringen....
![]()
Nokian fick jag plocka ur sonens klocklåda.
Vore intressant om någon har mer info om den.
Välgjord, tyvärr bara Water Resistant.
![]()
Har exakt samma klocka. Min första klocka av lite kvalitet. Grymt bekväm på armen! Hade den bara haft lite snyggare visare hade jag nog burit den oftare. De ser så plastiga ut!Jag har en Citizen eco-drive i supertitan. Otroligt skön men stor. Används inte så mycket...![]()
Älskar den.
![]()
Jag är benägen att hålla medDet där var nog det tuffaste jag sett på år och dar....
Star Wars, måste vara skywalkers klockaCasio PRT-500
![]()
(lånad bild)
Så ful men oj vad jag gillar den
Du har ingen bild att visa i "fullume"?Lite rolig klocka med sin "fullume" och trevliga mått. Inköpt i Kalifornien på Target när jag hade lite tråkigt. Kostade typ 20 $
Timex weekender
![]()
Snygg dammsugareLambretta Milio, är en sucker för Lambretta på två hjul och speciellt formgivningen på instrument "klustret" på vissa modeller..
Köpte en, lyckades repa glaset nästan direkt, köpte en till.... I rest my case.
![]()