• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Birchgrove

Defiant

Omega
2-Faktor
Köpte en klocka av Birchgrove, kom fram väl paketerad och helt enligt beskrivning! Mycket smidig affär, rekommenderas!
 

molkosaki

Breitling
Köpt en klocka -som helt motsvarade beskrivningen , efter trevligt och informativt utväxlande av meddelanden och frågor -mycket sympatiskt och enkelt ! Sedan supersnabb leverans , MYCKET välpaketerat. Johan - Birchgrove rekommenderas varmt !
 

Jax

Cartier
Köpt en Obris Morgan av Johan. Mycket trevligt bemötande och snabb leverans. Extra plus för den omsorgsfulla paketeringen. Jag gör gärna affär med Johan igen. A Real Goodguy.
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Har nyligen gjort affär med @Birchgrove och har bara gott att säga, snabb hantering, bra återkoppling och omsorgsfullt paketerat.
En riktig goodguy som ni inte behöver vara oroliga över att göra affärer med.
 

Patrik72

Cartier
Johan är en Good guy till 100%.
Köpte en Ninja turtle av honom och allt är som beskrivet.
De frågor som jag hade svarade han på utan problem. Dessutom så snackade vi lite om klockor rent allmänt.
Trevlig kille och jag gör gärna affärer med honom i fortsättningen. :)
 

Petrik

Panerai
Köpte en nodus Avalon av birchgrove ,bra kommunikation under affär,snabb leverans,bra paketerat det var järnviljan som gjorde att jag tog mig in i paketet.
En GOODGUY till 100%
 

Perczek

Cartier
2-Faktor
Köpt klocka av Birchgrove.
Väldigt trevlig dialog, klocka exakt enl. beskrivning. Klockan satt på min handled 36 timmar efter avslutad affär.
100% goodguy! :)
 

Waldorf

Audemars
Växlade klocka med Birchgrove ett antal dagare vilket var mycket givande. Pålitlig och trevlig. person Helt enkelt en riktigt bra goodguy.
 

Waldorf

Audemars
Fått äran att, mot en smärrre peng, överta vårdnaden över en liten pärla eller kanske akvarium av @Birchgrove. Som alltid trevliga diskussioner och kunniga kommentarer. Genomtrevligt och 100% gg.
 
Topp