• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Birkhellman

Nissenutz

Pandion
2-Faktor
Köpt en G-shock av herren. Möttes upp för överlämningen och han är en klart trevlig prick :)

Bara positivt från min sida.
Goodguy!
 

JohnMonchard

Silver
2-Faktor
Köpt en vintage klocka av denne herre och han svarade tålmodigt på mina frågor innan dealen gjordes. Klockan kom väl inpackad och skicket motsvarade beskrivningen samt bilderna.

Inget knussel eller annat att slå ned på! 100% :)

/John
 

Risto85

Silver
2-Faktor
Köpt en klocka i 20k-klassen på distans av @Birkhellman . Mycket trevlig och snabb kommunikation genom hela affären, och klockan postades blixtsnabbt!
100% goodguy och jag gör gärna fler affärer i framtiden om möjligheten ges ☺️
 

AndreasP

Basic
Köpt en klocka av @Birkhellman. Klockan skickades snabbt, sanslöst välpackaterad. Fick klockan mindre än 24h efter betalning och skicket var precis som på bilderna om inte snäppet bättre. Utmärkt kommunikation från start till mål. Skulle mer än gärna göra affärer med honom igen. 100% GG.
 
Topp