• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Björn Boett

Köpte en GG Venturo av bäste Björn. Mycket smidig affär och bra kommunikation, precis som förväntat. Bonuspoäng för att det låg några paket PEZ i kartongen 😍
Björn är en solklar goodguy som jag rekommenderar å det grövsta!

Denna gången handlade Mäster Björn av mig.
Snabb betalning och alltid lika trevlig kommunikation. Känns överflödigt att skriva att han är 100% goodguy, men gör det ändå!

Det har blivit ett gäng affärer nu @Björn Boett
Vad hittar vi på nästa gång? 😃
Tveka inte att göra affärer med den här killen! Jag har sagt det förr och säger det igen - 110% GG

Köpt en Seiko Prospex klassiker av @Björn Boett . Snabbt skickat, utlovat skick + godis i lådan. Gör gärna fler affärer med bäste Boetten! 110%GG!! ❤️

Handlat en mäktig Magrette
av bäste han @Björn Boett
Godis, fullset och många band
Smidigt och snabbt tvärs över land
Här handlar du säkert och om igen, lätt!

💯 GG

Sålde en klocka till Björn. Snabb betalning och trevlig upplevelse! Rekommenderas varmt!😊
//RJK

Köpte en Longines kronograf av @Björn Boett på distans, och jag har inget annat är lovord att komma med. 👍🏼👍🏼👍🏼
Tydlig och snabb kommunikation från start. Efter betalning såg han till att klockan är hos ombud innan sista hämtning och dagen efter var klockan hos mig.
Utan tvekan en good guy i min bok som Jag kan varmt rekommendera. 😊

Återigen handlat av bäste @Björn Boett. Denna gång ett ur i den dyrare klassen. En snabb men trevlig gtg mitt i Mr. Boetts middag. Trots mitt mindre bra planerade besök, så bara glada miner och ett fantastiskt ur sitter nu på handleden. 🙏🏻 tusen 🙏🏻 110%GG

Tillbaka
Topp