• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BKK GTG

Chrisse

Patek
2-Faktor
20140117_2220550_zps512bff2f.jpg

Now we're talking :)
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Svårt att tro, då jag inte ger mycket för PK-vänstern.
Att raljera över strippor i Thailand skulle vara kul visste jag inte. Jag vill inte vara en partypooper så fortsätt gärna. När blir det ping pong?

Tycker inte att varken jag, Wollen eller trådstartaren raljerat över detta. Tyvärr är ju hela den "scenen" väldigt publik här i Thailand och det är trots allt något som man som turist måste kunna acceptera och lära sig leva med, på gott och ont..
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Tycker inte att varken jag, Wollen eller trådstartaren raljerat över detta. Tyvärr är ju hela den "scenen" väldigt publik här i Thailand och det är trots allt något som man som turist måste kunna acceptera och lära sig leva med, på gott och ont..


Nej, det var ju mest de som kommenterade som raljerade. Absolut, har varit där flera gånger. Tycker dessvärre att det är rätt unket och inget jag personligen vill bidra till, även om många försörjer sig tack vare detta.
Men, njut av semestern, här kom det 1 dm snö idag. Kan rekommendera Surin på Phuket, och Reggae Beach, riktigt soft!
 
Topp