J
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gå in på uret.se. Tryck på "finn din klocka" slå in blå tavla, min nån summa max 20.000kr och resten du söker efter. Urverk automatiskt. Tada så dyker massa olika klockor upp som du kan söka runt efter. Sen har de såklart inte alla märken.
Men rätt kass trådstart när du bara skriver tre faktorer som spelar in.
Jag har haft massvis med blå klockor. Seiko SNKD99 är lätt den med bäst tavla trots att jag haft betydligt dyrare.
Nej. Gav dig ett bra tips och ditt svar är "vaknat på fel sida?" Jag tycker det är en tråkig inställning. Jag är för att hjälpa folk men inte med det beteendet.Vaknat på fel sida? Känns ganska trist och gå in på uret.se och söka. detta är ju underbart! Kvalité klockor från riktiga folk från allas vårat Klocksnack![]()