• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blå klocka tips tack

6079-OrientRK-AU0302L4.jpg

Vart ju bra mycket lättare att bestämma sig av denna tråd not...
Btw såg en baby blå squale på forumet. Något kanske?

Gå in på uret.se. Tryck på "finn din klocka" slå in blå tavla, min nån summa max 20.000kr och resten du söker efter. Urverk automatiskt. Tada så dyker massa olika klockor upp som du kan söka runt efter. Sen har de såklart inte alla märken.

Men rätt kass trådstart när du bara skriver tre faktorer som spelar in.

Jag har haft massvis med blå klockor. Seiko SNKD99 är lätt den med bäst tavla trots att jag haft betydligt dyrare.

20200616_014604.jpg
Ryktas om en blå bb58. Men den ligger såklart över 20tkr. Men ändå en hyfsad klocka om ryktena stämmer som kanske kan få sno lite utrymme i den här tråden trots felplacerad? :)

Gå in på uret.se. Tryck på "finn din klocka" slå in blå tavla, min nån summa max 20.000kr och resten du söker efter. Urverk automatiskt. Tada så dyker massa olika klockor upp som du kan söka runt efter. Sen har de såklart inte alla märken.

Men rätt kass trådstart när du bara skriver tre faktorer som spelar in.

Jag har haft massvis med blå klockor. Seiko SNKD99 är lätt den med bäst tavla trots att jag haft betydligt dyrare.

Vaknat på fel sida? Känns ganska trist och gå in på uret.se och söka. detta är ju underbart! Kvalité klockor från riktiga folk från allas vårat Klocksnack :)

Senast redigerad av en moderator:
Vaknat på fel sida? Känns ganska trist och gå in på uret.se och söka. detta är ju underbart! Kvalité klockor från riktiga folk från allas vårat Klocksnack :)
Nej. Gav dig ett bra tips och ditt svar är "vaknat på fel sida?" Jag tycker det är en tråkig inställning. Jag är för att hjälpa folk men inte med det beteendet.

Tack alla för eran input!
Just nu är favoriterna.
SJÖÖ SANDSTRÖM Royal Steel Classic
seiko spb149
Monta ocean king
Squale Matic 60 atmos

IMG_20200629_174135_1.jpg

Valet föll på en lite billigare klocka som ej var automat denna sommar rockar jag denna och kollar hur jag gillar blått! Nu väntar jag bara på ett snyggt Blått mn från tid och ting

Tillbaka
Topp