• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Black bay 36 (BB36 svart)

DrEmil

Omega
2-Faktor
Pris
16000
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
SÅLD

Hej bästa klocksnack och tack för annonsplats!

Fick en ny klocka av vänner och familj för några månader sedan, detta har gjort att min magiska BB36 inte får den uppmärksamheten som den förtjänar. Tycker därför att den har rätt till att pryda någon annans handled inför sommaren.

Det är en magisk klocka som är inköpt i Februari 2018 på Rob Engström. Den är använd och band är bytt några gånger så det finns lite små repor vid bandhornen, dock inget man (jag iallafall) stör sig på.

Sitter nu på ett gummi från Hirsch som jag älskar, men med klockan finns även läderband och camo-Nato (båda original från tudor) samt ett svart Nato och ett till gummi för mindre handleder.

Klockan kommer med box och cert samt påse från inköp.

Vid snabb/smidig affär kan priset diskuteras! Finns i Stockholm för affär. Fler bilder finnes vid behov!
Hör av dig vid intresse eller frågor!

Ha det bäst och tack igen klocksnack!
Med vänlig hälsning,
Emil
upload_2020-5-25_23-31-39.jpeg


upload_2020-5-25_23-31-11.jpeg


upload_2020-5-25_23-32-0.jpeg


upload_2020-5-25_23-32-37.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp