• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Black Bay Blue. Prisbump och numer bildtung

Brunleif

Panerai
Black Bay Blue
Säljes eftersom jag tydligen är sjuk.
Verkar inte gå att bli nöjd nu när sjukdomen slagit rot.
Fantastisk klocka. Inte missnöjd med något egentligen. Har skaffat en liten repa på höger bandhorn vid kl 5. OBS, har även lyckats få två repor till höger om kronan. Bör dock inte vara svåra att polera bort för någon med ett mjukt handlag.
De svarta prickarna på bilden är inte skador utan min kamera som tyvärr gått i backen en gång för mycket...

Kommer med cert stämplat april 2015, original Nato och ett racingläder som rogart ordnat.

Bytes bara nedåt eftersom jag byter tak och inte har pengar uppåt.
EDIT: Numer även små byten uppåt då skatteåterbäringen skapat utrymme!

Vad sägs om 19000? 18500?
Bytesvärde samma som säljpris.

Ser gärna byte mot automatisk aquaracer, aerospace. Men öppen för alla förslag. Dock inget under 40mm

DSC_0224.JPG

DSC_0225.JPG

DSC_0230.JPG

DSC_0231.JPG

DSC_0232.JPG

DSC_0228.JPG

DSC_0229.JPG

DSC_0233.JPG

DSC_0234.JPG

DSC_0235.JPG
 
Senast ändrad:
Topp