• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Black Friday 2025 - Tips till årets klockrelaterade deals!

Asplund

Diamant
2-Faktor
Har startat denna tråd några år tidigare så kan väl lika gärna köra igång den i år med.

Vad har vi för klockrelaterade deals i år?

Namnlös.png

Klockrullen kommer med tillbehör för bandbyten m.m.
Det hade jag missat! Alltså inklusive:
  • 3 Slot Watch Roll: in Black, Navy Blue, Brown, Taupe or Green Embossed Alligator
  • High-End Spring Bar Tool: for easy strap changes
  • Rolex Screwdriver: for precise bracelet adjustments
  • Extra Spring Bars: so you’re always prepared
  • Polishing Cloth: to keep every detail spotless

Har startat denna tråd några år tidigare så kan väl lika gärna köra igång den i år med.

Vad har vi för klockrelaterade deals i år?

Namnlös.png
Känns ju som de lagt liten sänkning på populära klockor från ex G-shock (för att undvika 20% rabatt) och exkluderar också Tissot och Certina helt så i lägre/mellanprisklassen var det väll sådär 🙃

(Om jag inte fattat helt fel dvs 🙈)

Senast ändrad:
Känns ju som de lagt liten sänkning på populära klockor från ex G-shock (för att undvika 20% rabatt) och exkluderar också Tissot och Certina helt så i lägre/mellanprisklassen var det väll sådär 🙃

(Om jag inte fattat helt fel dvs 🙈)
Även Ditur.se har undantagit bl a Tissot, Certina och många flera märken från sina Black Friday erbjudanden men över hela linjen för bl a Casio är det 15%, ibland mer.

Både Molequin och Bulang and sons kör 15% på alla band.

Måste nog säga att bf gått och blivit rena rama bluffmakerit de senaste åren, det är ju ingen rabatt att prata om längre och det som är på rea är mest dynga!
Måste ändå säga att Magnussons ur hade en drös av klockor till rejält rabatterade priser. Bl.a. många certina 🙂

Men för många blir ju priset med rabatt ändå sämre än valfri gråhandlare.

Jag har iaf köpt två klockor på B.F med 20- respektive ~40% rabatt 🙂

Tillbaka
Topp