Ruben
Silver
Dem ligger ju runt 1500~, är redan sjukt billigt, men tänkte beställa en och då kanske man kan spara några hundralappar om man väntar tills imorgon.Vad är pangpris då?
Så runt 1000-1200.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dem ligger ju runt 1500~, är redan sjukt billigt, men tänkte beställa en och då kanske man kan spara några hundralappar om man väntar tills imorgon.Vad är pangpris då?
Pinsamt OT men: Rainbow.... Guld personligen gillar jag plattan "Down to earth" där min favorit vokalist Graham Bonnet sjunger.
+1 och om AP kör det..Säg till om ni ser Rolex-rea någonstans.
Det är ALLTID bra priser...Har @Singular ingen black friday rea då?
Men tvåton har ju ädelmetall i sig? innebär inte det att det borde vara 30% på tvåton?!Fick det bekräftat av AD för Rolex och AP att det är 20 % på stål och tvåton samt 10 % på modeller i ädelmetall på fredag. Samling i butik senast fem min innan stängning
OBS!! Röd keps och glasögon med colabotten på så de vet vilka som är intresserade vid stängning!!!!
Kände som dig men forfarande mer stål än guldMen tvåton har ju ädelmetall i sig? innebär inte det att det borde vara 30% på tvåton?!
Jag hade fan inte haft råd ändå..Jag väntar på en Black Friday där jag kan köpa Patek för halva priset!
Det krävs mer rabatt än så för att kränga ttMen tvåton har ju ädelmetall i sig? innebär inte det att det borde vara 30% på tvåton?!
Vad pratar du om? TT är schtekDet krävs mer rabatt än så för att kränga tt
Keep telling yourselfVad pratar du om? TT är schtek
Ett nytt band är ju alltid trevligt. Lär väl bli moms på det så rabatten minskas...www.panatime.com har 35% rabatt på allt med kod "CYBER16"
Straps och tillbehör