• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blackcoffee

ikaroess

Cartier
Under mina 5 år här på klocksnack så har affären med blackcoffee varit den allra bästa! Mycket trevlig, professionell och generös gentleman som jag gärna gör affärer med igen!
 

otisred

Omega
Gjorde också en Lifestyle-affär med @blackcoffee. Supertrevlig, skickade varan redan samma kväll och bjöd på frakten och bad mig bidra till Klocksnacks insamling till Barncancerfonden istället om jag var nöjd med varan. 10000% good guy! Köper eller säljer gärna till honom igen.
 

Lordkare

Omega
2-Faktor
Hej!
Jag träffade @blackcoffe idag på halva vägen från våra baser. Vi snackade om lite av varje men mest klockor. Jag köpte en GS som mer än väl uppfyllde förväntningarna, av denna gentleman. Inget tjafs, bara Good GUY! Handlar gärna igen av denna trevliga person.
Lord Kåre
 
När jag på forumet vädrade ett debacle med en Seiko 5 jag köpt till fulpris (och lämnat tillbaka) så frågade @blackcoffee om jag ville ha hans, mot att jag skänker en slant till Barncancerfonden.
Ja ni hör ju, hur mycket toppenkille kan man vara? Har alltså inte gjort en konventionell affär med @blackcoffee men skulle göra det i sömnen utan att tvivla.
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Sålt klocka på distans till Blackcoffee. Inga som helst problem och trevlig i kontakten. Skulle inte tveka att göra fler affärer både som säljare & köpare, absolut Goodguy! :)
 
Topp