• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blackpercy

JWS

Omega
Dålig säljare! Sålde ett Hirsch till annan köpare trots att vi bestämt affären. Går med andra ord EJ att lita på!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Köpte en Longines Legend Diver. Blackpercy överlämnade klockan smidigt till en vän i närheten. Inga konstigheter!

Gör gärna affärer igen.
 
Sålde en Sjöö Sandström till Blackpercy. Han bad att få ett par extra bilder mmsade ur vinklar som inte syntes på bilderna i annonsen.
Svaret jag fick efter att ha skickat bilderna var: "Det ser bra ut, jag tar den". Fem minuter senare hade jag pengarna på kontot.
Fick ett sms igår kväll med bekräftelse att han hämtat ut den och tackade för smidig affär.

Bland de snabbaste affärer jag gjort skulle jag tro. Absolut inget att klaga på.
Såhär ska en affär gå till när det är som bäst. Helt klart en GoodGuy. Inget snack om saken.
Jag gör gärna affär med denne man Igen!
100% GoodGuy.

Mvh Roffe.
 
D

Deleted member 13199

Guest
Köpte ett band och har inget att anmärka på, kalas på alla sätt och trevlig kontakt!
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt GS till @Blackpercy :)
BB5E7BAE-C7A0-468E-8258-3BDCA1C27E6F.jpeg
 
Topp