• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Blancpain Leman ultra thin 2100

Scipio

Pandion
2-Faktor
Pris
32000 kr
Returpolicy
skicka tillbaka oavsett anledning inom 48 timmar. Du ska känna dig nöjd med köpet!
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej, nu är min BP Leman 2100 till salu.

Boettmått: 38 mm
Historik: tillverkad sep 1995
Servicehistorik: fullservad hos Blancpain via Nordic Swatch Group (Skandinaviska agenturen för BP, Swatch, Omega m.m.) : augusti 2023. Glasringen byttes också då av estetiska skäl.
Helt i original!
Band: originalbandet i svart alligator följer med. Det är väl använt. Sen kommer att grått BP originalband med som jag köpt från spansk urmakare nyligen.
Bandbredd: 20 mm
Spänne: original BP
Tillbehör: det finns inget cert och ingen originallåda. Äkthetsbevis ska jag leta upp för det har jag fått, men det kanske inte är så viktigt då den varit på service hos BP. Klockan kommer i iBlancpain servicebox.
WR: klockan är, som de flesta kvalitetsur, tillverkad med ett skruvat baklock för att klara en vattentäthet ner till 100 m. Nya packningar vid baklocket och vid kronan bytes vid senaste service.

Fint skick! och en trevlig klocka för övrigt med en krispig vit tavla.

Jag står för spårbar frakt.

IMG_5985.jpeg
IMG_5731.jpeg
IMG_5158.jpeg
IMG_4414.jpeg
IMG_4133.jpeg
IMG_2913.jpeg
IMG_2320.jpeg
IMG_1147.jpeg
IMG_0670.jpeg
IMG_0084.jpeg

IMG_6074.jpeg