• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blev en PO :)

Har en likadan fast den stora modellen.

En rejäl klocka som är diskret samtidigt som den syns.
Tidlös design och ett riktigt bra urverk.

Första månaden gick det +10sec /dag.
2-3 månader senare är det ca +5sec/vecka.

Själv är jag sugen på en PO Chrono men jag sneglar mot månklockan också samt på submariner fast jag egentligen inte gillar Rolex...

Ja verkligen, har aldrig känt mig så i fokus som idag, inte i närheten när jag köpte min bil, är ju lite mer cash med en bil menar jag.. Är såld på omega sen lång tid tillbaka och förstår när man läser om "känslan att gå till butik"..
Tack alla för era inlägg, kanske skall bli mer aktiv här nu, och lära känna mer PO fans.!

Skall ordna en bättre bild imorgon.. Tror jag skall tillbaka till butiken och justera länken och skall då passa på att ta en bra bild i rätt miljö:)

Se där! En dykarklocka! Härligt. På med våtdräkten bara... Eller torrdräkten kanske? Och så plums i det våta!

Grattis!

A

Fin klocka! Vill gärna se bättre bilder dock, den nuvarande gör inte uret rättvisa :)

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

PO är grym och precis som min med minimalt med orange nu har jag PO Chrono XLn 9300 och bägge modellerna är så snygga. Jätte grattis till en riktigt fin klocka må den få stanna länge.

Grattis till ett mycket bra val! Har själv den äldre varianten och har varit väldigt nöjd sedan dag 1! Antar att det inte var kvinnan som du köpte klockan av. Hon är ju tämligen känd på att vara lite speciell!

Välkommen in i PO-familjen och stort grattis till en härlig klocka! Jag är sjukt nöjd med min PO-chrono och är övertygad om att du kommer att känna det samma för din :)

Grattis till ett mycket bra val! Har själv den äldre varianten och har varit väldigt nöjd sedan dag 1! Antar att det inte var kvinnan som du köpte klockan av. Hon är ju tämligen känd på att vara lite speciell!
:).. Det var hon verkligen, men gillade hennes uppriktighet och hon såg verkligen till så att " jag" kände mig speciell ...
Kam varm rekommendera dom, har varit på jarls och nk, går inte att jämföra Hanssons var en klass bättre i min mening, då skall tilläggas att det är min första handling och förhoppningsvis sista handling hos en svensk AD:).. Har ju tänk att ha denna klocka länge...

Helt galet... Idag ringer Hanssons upp mig och vill lämna en gåva/present från omega:)...
Åker dit och får en omega skål att lägga klockan i som är av kalvskinn och med snygga omega stämplar..
Återigen så har jag aldrig upplever ett bättre bemötande och rakhet som säljaren gav mig, det gjorde att jag köpte min PO:)...

Nu skall jag bara ligga och titta på min klocka, är så jävla nöjd..

Tillbaka
Topp