• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Fake, väl?

http://www.blocket.se/stockholm/Rolex_Daytona_helguld_49984216.htm?ca=11&w=1

dGMPp6h.jpg

Bild googlar man den så dyker den upp på två stycken replica sidor.

samma säljare har mycket urverk, guld och ringar på blocket. jag var intresserad utav en klocka denne sålde, i mejlkonversationer med personen så är svenskan mycket dålig och personen gör allt för att sälja på en grejer med undermålig information om produkten.

Jag skulle nog påstå att 80% av alla klockor som är annonserade i sverige är lite av ett skämt, eftersom de har alla överpriser. Blocket är ju det sjukaste stället att köpa klocka, då pricerna ibland är högre än vad det skulle kosta att köpa nytt i AD! Jag förstår att de flesta som säljer grejer är extrema kapitalister som vill tjäna, men att begära rena överpriser är bara för mycket enligt mig, och skadar priatförsäljningen.

Det är ju bara skitklockor, sådana som personen fått med i diverse tidningar så som "auto motor och sport". Sedan de där breitlingarna ser ju också jävligt äkta ut. Gissa vem som la 45:- budet? ;)

Tillbaka
Topp