• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Någon som känner någon som har blivit av med Rolex? Gissar att klocka, kläder och skyddsvästar kommer från samma beslag och det lär med största sannolikhet inte ha tillhört någon strävsam person som pluggar litteraturvetenskap på Malmö Universitet.

Håller tummarna att det är samma Day-Date som jag såg nu är efterlyst här på KS. Kul om den hittade tillbaka till sin ägare :)

Skärmavbild 2021-04-08 kl. 16.47.25.png

Senast ändrad:
Någon som känner någon som har blivit av med Rolex? Gissar att klocka, kläder och skyddsvästar kommer från samma beslag och det lär med största sannolikhet inte ha tillhört någon strävsam person som pluggar litteraturvetenskap på Malmö Universitet.

Håller tummarna att det är samma Day-Date som jag såg nu är efterlyst här på KS. Kul om den hittade tillbaka till sin ägare :)

Haha, det där är ju ett perfekt gangster-startkit!

Sitter på c24 och kollar lite på 126610LN och ser ett par stycken vars typsnitt i texten ”ROLEX” i locket på lådan ser väldigt off ut.
två jämförande bilder följer nedan, den första känns fel va?
1FB2D94F-8A65-4CDD-B669-09A53D814459.png
8BAE76AB-4636-4195-8F59-6DD960978BFC.png

Det här med att gradera skick i siffror känns lite vanskligt att göra som lekman. I min värld är 4/5 mycket bra skick, men klockan skulle samtidigt behöva en polering enligt säljaren. Skicket på länken får ni avgöra själva.
Screenshot_20210410_102312.jpg
Screenshot_20210410_102251.jpg

• Like
Reactions: DRW

Är det här sommar-kittet eller?

Hahaha! Men finns den i 572 exemplar eller i ett enda? För certifikatet säger att det bara finns en enda. Men varför då numrera den så högt? Och varför stava fel på ”numrerade”? 😂
Det verkar som att den som utfärdat certifikatet är...unkwallified. 🤡
Kanske menar att det bara är detta exemplar som har det numret? ;) (Borde man veta vem Patrick Ekwall är förresten?)
Sportkommentator/programledare på bl.a TV4.

Verkar inte detta erbjudande för bra för att vara sant. Har frågat säljaren om denne är beredd att verifiera äktheten hos Bergströms. Säljaren har inte svarat.
7807B630-5A42-4960-94E3-A18C1B6223B5.jpeg

Senast ändrad:

Det där är ju perfekt för den som vill köpa ett starter kit! Tar Fogden cash?

Tillbaka
Topp