Flawless top wesselton AAANja, kollade faktiskt upp denna med Care of Carl, vi var överens om ”som NOS, med lätt patinerat band, som förhöjer värdet”
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Flawless top wesselton AAANja, kollade faktiskt upp denna med Care of Carl, vi var överens om ”som NOS, med lätt patinerat band, som förhöjer värdet”
Absolut, kollade med han oxåFlawless top wesselton AAA
Uppenbar fake. Presage Quartz och det står Seiko 5 på baklocket. Inte många rätt där. Anmälde annonsen.Ser inte helt rätt ut av någon anledning... Samma konto har också en Breitling uppe för en tusenlapp
![]()
Quartzklockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Quartzklockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
![]()
![]()
Både den och bratten är borta nu.Ser inte helt rätt ut av någon anledning... Samma konto har också en Breitling uppe för en tusenlapp
![]()
Quartzklockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Quartzklockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
![]()
![]()
Jo precis, men har köpt av honom några ggr, brukar funka bra och han har vettigare priser än många andraIntressant beskrivning med nära nyskick när man ser claspen https://www.urverket.nu/5747/longines-spirit-automatic-37mm-mint-condition-full-set-se-2025
Har handlat där med, men för längesedan.Jo precis, men har köpt av honom några ggr, brukar funka bra och han har vettigare priser än många andra
Jodå, håller med, trist då han brukar vara vettigHar handlat där med, men för längesedan.
Kan dock tycka att beskrivningen med nära nyskick för den här annonsen blir direkt missvisande.
Länken kostar extra så beskrivningen kanske bara avser klocka och läderband? Men det är å andra sidan ett lite märkligt upplägg.Intressant beskrivning med nära nyskick när man ser claspen https://www.urverket.nu/5747/longines-spirit-automatic-37mm-mint-condition-full-set-se-2025
Är det inte plast på claspen då? Ser nästan ut som att det kan vara det.Intressant beskrivning med nära nyskick när man ser claspen https://www.urverket.nu/5747/longines-spirit-automatic-37mm-mint-condition-full-set-se-2025
Tror inte det. När jag kikar närmare så verkar länken vara separat i försäljningen av någon anledning. Det står så här: Armband 2: Länk, original: +1999 kr. Skick 4,5-/5 - Mycket gott skick men enstaka mikrorepor.Är det inte plast på claspen då? Ser nästan ut som att det kan vara det.
Haha okej. Ja det är väl tufft i klockbranschen nu...Tror inte det. När jag kikar närmare så verkar länken vara separat i försäljningen av någon anledning. Det står så här: Armband 2: Länk, original: +1999 kr. Skick 4,5-/5 - Mycket gott skick men enstaka mikrorepor.
Vad borde den kosta då?Du måste ha skrivit fel på priset @Jimbo
Säljes/Bytes - Tillbakadragen - Furlan Marri Black Sector 2116-A
Hej KS vänner, jag säljer denna nya och helt oanvända Furlan Marri Black Sector 2116-A från 2023 p g a ändrade prioriteringar. Klockan gjordes i 2000 ex, om jag inte har helt fel,och kommer aldrig produceras igen. och kommer som fullset plus med en extra honungsfärgad läderrem. Byte kan...klocksnack.se
Under/omkring 10 ?Vad borde den kosta då?
Den där dåren har alltid haft jättespeciella annonsbilder. Men det här måste ju vara någon form av nytt rekord.Hittade en till fruktansvärd annons på Tradera med uppenbart redigerade bilder. Mycket möjligt att man faktiskt får en okej klocka eftersom kontot verkar ha en del omdömen, men intressant att bara ha en enda suddig bild på klockan och tycka att det är en bra strategi att redigera in den på TRE "wrist shots"...
![]()
Vintage Golden Shadow Omega Deville Damklocka 1981
Utropspris: 11 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2025-08-16 18:46:29. Köp & sälj begagnade & oanvända Quartzklockor på Tradera.www.tradera.com
![]()
Nu har jag ingen vidare koll på hur andrahandsmarknaden brukar se ut för det här märket. Men om inte jag missuppfattat något ser det väl ut som att @Jimbo hoppas på att få igen vad den kostade i inköp när den väl landat i Sverige, för en oanvänd klocka? Jag har ingen aning om det är optimistiskt eller inte. Men om det har blivit tröskeln för att en annons skall anses vara "lustig" blir det nog rätt många som kvalar in till den här tråden framgent.Under/omkring 10 ?
Finsk godnattsaga skadar aldrig!Den där dåren har alltid haft jättespeciella annonsbilder. Men det här måste ju vara någon form av nytt rekord.
Håller med om att det är fantasipengar för ett micromärke, men priserna på C24 för samma modell är mellan 15-35. Med andra ord, säljaren är nog rätt ute med priset, men att hitta en köpare är nog inte busenkelt.Du måste ha skrivit fel på priset @Jimbo
Säljes/Bytes - Tillbakadragen - Furlan Marri Black Sector 2116-A
Hej KS vänner, jag säljer denna nya och helt oanvända Furlan Marri Black Sector 2116-A från 2023 p g a ändrade prioriteringar. Klockan gjordes i 2000 ex, om jag inte har helt fel,och kommer aldrig produceras igen. och kommer som fullset plus med en extra honungsfärgad läderrem. Byte kan...klocksnack.se
Håller med om att det är fantasipengar för ett micromärke, men priserna på C24 för samma modell är mellan 15-35. Med andra ord, säljaren är nog rätt ute med priset, men att hitta en köpare är nog inte busenkelt.
Får han mer än 5-6k skulle jag bli förvånad.Håller med om att det är fantasipengar för ett micromärke, men priserna på C24 för samma modell är mellan 15-35. Med andra ord, säljaren är nog rätt ute med priset, men att hitta en köpare är nog inte busenkelt.
Passa på att leta fram alla G-shock lådor man har också. De kan man tydligen försöka bli miljonär på![]()
![]()
G-Shock Klockbox
Utropspris: 899 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2025-07-10 19:46:15. Köp & sälj begagnade & oanvända Klockboxar & -fodral på Tradera.www.tradera.com
Kostar inte denna 3-4k i butik eller är jag ute och cyklarÄndå vettig prissättning.
![]()
Jo men den säljs bara klockan 17:00!!!!!Kostar inte denna 3-4k i butik eller är jag ute och cyklar![]()
Den såldes bara under en period i augusti förra året, så den går inte att köpa i butik längre. Oavsett så är priset helt off för den i annonsen.Kostar inte denna 3-4k i butik eller är jag ute och cyklar![]()