• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

And they just keep on comi'n... Funderar på om man inte borde kunna begära betalt från Blocket för all skitgöra man utför åt dem?!

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    209.8 KB · Visningar: 1,210
JakobZ skrev:
Aquaracer2 skrev:

Nu är jag typ längst från att vara proffs på rolex, men har aldrig sett en daytona med de kronografhjulen? Det verkar vara någon sorts perpetual calendar?
Vad jag kan se är det datum, 24hvisning samt veckodag. Det roliga jag såg nu är att visarna sitter på samma ställe som på t.ex. Theorema, Kronen & söhne mfl.

Undrar vilket urverk som sitter i... :lol:

Skiten är anmäld av mig iaf..

JakobZ skrev:
Aquaracer2 skrev:

Nu är jag typ längst från att vara proffs på rolex, men har aldrig sett en daytona med de kronografhjulen? Det verkar vara någon sorts perpetual calendar?
Vad jag kan se är det datum, 24hvisning samt veckodag. Det roliga jag såg nu är att visarna sitter på samma ställe som på t.ex. Theorema, Kronen & söhne mfl.

meo_swe skrev:
JakobZ skrev:
Aquaracer2 skrev:

Anmälde med !

Den här tycker jag var kul!

"Har Oris Häftigaste och mest stilrena klocka om 49 mm till salu," Njae, häftig är den men häftigaste kan tyckas vara en smaksak.. Men du, stilren!?

"Om du gillar att dyka eller bara skall vara uppklädd till fest Är detta klockan du bör ha på armen." Njae, att den passar fint att dyka med håller jag med om men jag kan tänka mig ett gäng klockor som känns mer givna till feststassen!

"mårtenssons ur har 1 och jag det andra som jag vet i sverige, Dessutom är den tillverkad helt i titan!" Hur vet du det!? Helt i titan!? Är det inte massor av gummi på den och andra material i den också..?

Jaja, tanken är god, klockan är fet och jag fick en rolig stund! :D

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    155.6 KB · Visningar: 649
Mmmm, troligen, eftersom han inte vill skriva någon info i annonsen. Dom brukar väl inte ha någon knapp på vänstersida?

Skulle aldrig köpa något i den prisklassen av någon från Tradera som inte har över 100 positiva omdömen och väldigt få negativa eller vettig anledning till dem.

Tillbaka
Topp