• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blyton

Jag har sålt klocka på distans till @blyton som plockades upp av en kurir i form av @TompaC några dagar senare. Mycket smidigt & smärtfritt. Trevliga herrar båda två. Rekommendationer!

Senast ändrad:
Sålt f2f, inga somhelst problem (trots jag glömt packa cert, så får li ett till möte)

Verkar helt klart vara en reko kille

Bytte en IWC mot en Omega med Blyton. Mycket trevlig och enkel att ha att göra med. Blyton löste även f2f på ett smidigt sätt. Rekommenderas!
Tack även till @Jonaz som tog sig tid att lösa f2f. Skön kille han med!

Sålt klocka till @blyton , mycket trevlig kommunikation och smidig rakt igenom från första PM till beslut. @blyton koordinerade även en träff mellan mig och sin gode vän (så vi slapp postväsendet) som plockade upp klockan, @Hotshot som även han förtjänar en eloge då han bidrog till en lyckad affär, tack för ett gott snack! Lycka till på nästa uppdrag :D

Båda är i min värld GG!

Förutom att ha träffat flertalet gånger har jag även sålt Rolex till @blyton
Blyton har även agerat kurir i en annan försäljning och allt har gått bra. Mycket rekommenderad! 100% GG

Gjorde ett byte i 40k-klassen. Vi skickade samtidigt och jag fick min nya klocka fint paketerad dagen efter. Dessutom var @blyton supersnabb med att påpeka att hans klocka inte gått igenom trycktestet så han bad att få avvakta affären till detta var åtgärdat av honom - exemplariskt! Tack för den trevliga dealen!

Blyton sålde en Longines Legend Diver till min kompis som köpte sin första "riktiga klocka". Detta skedde över lite bira och mycket skratt på stan. Trevlig affär och trevlig, seriös säljare som beskrev skicket på klockan exemplariskt samt orkade vänta tills min kompis kom hem från semester. Blyton är en av de gode!

Köpte en Grand Seiko av @blyton på distans. Mycket bra affär, fin klocka, trevlig kommunikation, bra paketerad försändelse som kom dagen efter jag swishat pengar. 100 % goodguy och gör gärna affärer med honom igen i framtiden.

Köpt en Hublot av @blyton , gott snack rakt igenom och leverans till jobbet(!).
100% trevlig affär utan tjafs. Helt klart GoodGuy och jag gör gärna fler affärer med honom! :)

Distansaffär med @blyton som gick utmärkt! God kommunikation och supersnabbt levererat paket. Varan precis i det skicket som utlovat. 100% GG i min bok. Rekommenderas! :)

Köpte en klocka av @blyton där en dellikvid skickades med i form av klockor. Snabb och smidig affär med en mycket förstående herre. Affären timade väl så vi löste det hela fint utan PostNord, fem tummar upp :)

Det blev ett snabbt och trevligt möte. Kom hem med en IWC som jag tittat på länge, tackar Blyton för smidig och trevlig affär, kan starkt rekommendera!

Senast ändrad:
Köpte en VC Overseas som jag suktat över länge F2F. Klockan var som beskriven och jag fick ett trevligt snack över en kopp kaffe på köpet. Tack för en smidig affär. 100% GG!

Tillbaka
Topp