• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bogo

puffen

Cartier
Gjort två affärer med Bogo.
Köpt både sneakers på distans samt en klocka i dyrare segmentet f2f.
Otroligt hjälpsam och snabb/tydlig i kommunikationen. Har bara gott att säga om Bogo, 100% GG!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Sålt ett par Yeezys! Fick betalning i förskott och träffades en vecka senare F2F. Inga konstigheter!
 

InFeFe

Cartier
2-Faktor
Köpt OT i det dyrare segmentet. Trevlig kommunikation och på det hela en angenäm upplevelse. GG i min bok!
 

Johled00

Panerai
2-Faktor
Köpt skor i "Lifestyle" av @bogo
100% GG.
Snabbt och smidigt även artigt hanterar då jag önskade att göra ett byte av strl som han löste snabbt och smidigt.
 

Grabbenvetvad

Omega
2-Faktor
Sålt OT till Bogo.
Ingen snackare utan skriver han så gör han det för att göra en affär.
100% GG och skulle göra affärer med honom igen.
:cool:
 

ted

Omega
2-Faktor
Sålt lifestyle till @bogo. Gick superbra. Enkelt och seriöst genom hela affären.
Goodguy som jag gärna gör fler affärer med.
 

M26

Rolex
2-Faktor
Köpt klocka av @bogo på distans. Väl skriven annons med klocka som motsvara beskrivningen och mycket god kommunikation rakt igenom. Swishades på förmiddagen och plingade till i PostNord appen strax efter lunch att paket var på väg till mig. 100% Good Guy!
 
Topp