• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bomier på resa :-)

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Det här är anledningen till att klockor hamnar i HK
Most-of-the-people-live-in-a-small-circle-on-Earth-640x391.jpg
Varför finns det så många vintage handlare i Italien är ju nästa fråga...
 

Sond

Patek
Eh, hallå! London!!!!! :)

F'låt..:). Men med tanke på denna magiska tråd samt Asplund s reseskildring från Dubai så blir man lite omskakad. Inte rörd, men skakad..;) Känns lite som nu kör vi grabbar, rakt in i tegelmuren som stod en meter ifrån och bara väntade på ett huvud..:D.

Kanske lite taskig mot Asplund nu, den är inte på den här nivån, men en tvärdöd tråd är det..:cool:.
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Känner att jag måste knyta ihop påsen på denna tråd....

Ja, vad hände igår egentligen, det är lite diffust, men en sak är säker, jag är helt slut som människa idag. (Fan jag är inte 22år längre, klarar helt enkelt inte en frost natt längre)

Jag landade klockan 10 i Bangkok, direkt till ett shopping center och åka skridskor med ungarna, sen hem och klippa gräsmattan och plocka iordning på tomten... Ingen vila alls, kommer somna o vaggad ikväll! :)

Jag kan också meddela att jag hade klocka på mig på vägen hem till Bangkok. Jag satt och var enormt sugen på dels en DD och dels en Daytona, men tvekade, så det blev lite annat fint som förmodligen kommer upp till försäljning snart... (Exp1-2, SD och DJ)

Tackar alla som följt mitt dårskap i denna tråd!

Mvh
Micke
 

m_s

Patek
2-Faktor
Micke, kunglig resa oavsett - Var nog avundsjuk på att kunna glida iväg utan barn till HK bara sådär :)
 

Asplund

Patek
2-Faktor
F'låt..:). Men med tanke på denna magiska tråd samt Asplund s reseskildring från Dubai så blir man lite omskakad. Inte rörd, men skakad..;) Känns lite som nu kör vi grabbar, rakt in i tegelmuren som stod en meter ifrån och bara väntade på ett huvud..:D.

Kanske lite taskig mot Asplund nu, den är inte på den här nivån, men en tvärdöd tråd är det..:cool:.

Hahaha min jävla jobbtelefon som strular med bilder :p
 
Topp