• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BoMiEr

Wi

NLA
2-Faktor
Behövs väl knappast fler referenser, men jag skriver ändå.

Har både gjort affärer med Micke och träffats på öl och allt har gått bra :)
En hedersman helt enkelt
 

san

Cartier
2-Faktor
Köpt ännu en klocka i prisklass Rolex av Bomier och har bara gott att säga om honom. Buy with confidence :)
 
D

Deleted member 4412

Guest
Köpte en 14060M av Micke och har bara goda ord att säga om honom. Klockan var dessutom i bättre skick än jag kunnat föreställa mej trots att flera bilder skickades. Riktigt bra kommunikation desutom vilket är något jag alltid uppskattar:)
En riktig Goodguy enligt mej!
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Förlåt att mitt omdöme har dröjt.
Köpte en Submariner av Bomier i höstas. Inga konstigheter, trevlig och smidig kommunikation.
Skulle inte tveka att handla med igen.
 

Linkan

Rolex
Köpte en Exp II utav denna man, oerhört smidig och snabb affär. Gör utan tvekan affärer igen! En 100% goodguy.
PS: slängde även med 2 extra länkar i dealen.
 

Fsjberg

Cartier
Köpt en Explorer av Bomier och har bara bra saker att säga.
Snabba och trevlig kommunikation, snabb leverans och klockan var precis som beskrivet. En goodguy till 110%!
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Gjorde en byttesaffär med Micke över några öl och en trevlig middag. Trevlig och bra som vanligt!
 

Stetes

Omega
Köpte en Jaeger på distans, Micke var väldigt smidig vad gällde att sätta upp affären! Bara bra erfarenheter. Goodguy!!
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en Panerai av Micke utan problem, dialog och affär på distans och upphämtning lokalt. Hur smidigt som helst! Goodguy
Mvh
Matts
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Köpte en Explorer av Micke. Inga som helst konstigheter. Klockan var i kanonskick och kommunikationen oss emellan var toppen!
Gör gärna affärer igen!
 

Danne.l

Rolex
2-Faktor
Köpte en Seiko på distans. Klockan precis som den var beskriven i annonsen. Bra kommunikation och snabb leverans = supernöjd köpare.
 

Kapten M

Omega
2-Faktor
snabb affär gjord idag, mycket trevligt och inga konstigheter, förutom att jag höll på att köra ner bilen i vattnet :) hoppas på fler affärer och kanske en öl någon gång när du är hemma igen!

Mvh David
 

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Fick precis besök av Micke och hans bror, vilket resulterade i en snabb och smidig affär värd ca 170' .
Så tack för en trevlig :rolex:affär :)
 

Barricello

Audemars
Köpt en AP av herrn.. Huuur smidigt å trevligt som helst :) Tack och Bock! ..bjuder som överenskommet på en bässa i Pimman vid nästa tillfälle. ;)
 

S.L

Vacheron
2-Faktor
Köpt och sålt en icke oansenlig mångd klockor av diverse fabrikat (Breitling/AP/Rolex/Seiko/Tudor) av//till @Bomier under vad som måste vara > 10 år. En gentleman och vän!
 
Topp