• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

boneg

boneg

Basic
2-Faktor
Lämna gärna ett omdöme här vid avslutad affär
Tack på förhand till alla framtida affärer och förhoppningsvis enbart goda upplevelser från och till mig😃

Sålt klocka i 10k klassen till @boneg inga konstigheter alls. Snabb betalning, bra kommunikation.
Gör gärna affär igen, 100% goodguy.

Mycket trevlig affär där allt gick som önskat. Snabb betalning och suverän kommunikation. Utan tvekan en goodguy som jag gärna gör affärer med igen!🙂

Köpt en klocka på distans av @boneg . Supersmidig och och trevlig affär rakt igenom. Klockan i utlovat skick - om inte bättre. Rekommenderas starkt!

100% GG som jag gärna gör affärer med igen!

Gjorde en smidig affär med boneg där han köpte en klocka av mig!
Trevlig och enkelt så bara gott att säga :)

Köpte klocka i 100k-klassen av @boneg

Det var en av de bästa f2f affärer jag någonsin gjort. Oerhört trevlig och reko säljare. 100% goodguy i mina ögon.

Rekommenderas verkligen!

Köpt klocka i 100k-klassen av @boneg på distans, mycket trevlig och smidig affär.

Kommunikationen både innan och efter affären har varit mycket bra och trevlig.

Rekommenderas att göra affärer med! :)

Sålde grand seiko till boneg på distans. Väldigt trevlig och enkel att ha å göra med. Rekommenderas starkt.

8E621657-8BBD-4F01-9B56-2E58E9C446D7.jpeg

Sålt klocka i 10k klassen till herrn. Allt har gått supersmidigt.

Sålt GS-tilbehör till @boneg på distans.
Allt gick supersmidigt! Trevlig kommunikation och snabb betalning. Dessutom en riktigt trevlig snubbe!
Skulle aldrig tveka att göra fler affärer i framtiden.
100% GG!

Köpte en Longines av @boneg på distans, allt var i topskick och det gick supersmidigt!
Han var trevlig, svarade på alla mina frågor och skickade snabbt så snart vi var överens.
100% GG!

Köpte en BB58 av @boneg på distans. Exemplariskt skött, med snabba svar. Klockan i bättre skick än vad som utlovats. Dessutom väldigt välpaketerat leverans. Gör gärna affär igen! GG

Sålt en klocka på distans till @boneg

Trevlig herre, snabb betalning, snabb kommunikation och inga konstigheter! Du har mina varma rekommendationer! 100% GG

Tillbaka
Topp