• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Boothroyd

JLC

Panerai
2-Faktor
Sålt en Omega smp. Snabb generös betalning och trevligt bemötande i kombination med smidig affär. 100%
 

Admm

KS Explorers Club
Köpte en Steinhart i 3k klassen. Vra kommunikation och objektet stämde överens med beskrivning, 100% goodguy!! Gör gärna en affär med @Boothroyd igen!
 

Parabellum

Rolex
2-Faktor
Har sålt en SKX007 till Boothroyd.
Tyvärr har jag för första gången efter säkert närmare hundra försändelser drabbats av att Postnord slarvat bort ett paket och Boothroyd har än idag inte fått sin klocka.

Boothroyd har (och fortsätter) under affären varit mycket professionell, vänlig och hjälpsam.
En oerhört bra goodguy som jag gärna gör affärer med igen.
Rekommenderas varmt!
 

Paxs

Omega
Köpte en Omega av Boothroyd. Snabb leverans, välpacketerat och i skick precis enligt beskrivning. 100% goodguy!
 

M26

Rolex
2-Faktor
Sålt en Steinhart 39 Vintage GMT till @Boothroyd i mycket angenäm affär! Utomordentlig kommunikation med raska beslut och snabb betalning = 100% Good Guy som jag gärna gör affär med igen!
 

ConElPueblo

Panerai
Har handlet en flot Seiko Arnie med Boothroyd, og alt var perfekt - snabb forsendelse, god indpakning og et ur i bedre stand end beskrevet :)
 

Denligbg

Omega
Precis köpt en Steinhart av Boothroyd, en mycket snabb och smidig affär. Inget att anmärka på, 100% GG for sure!
 

M-BA

Cartier
Sålde en seiko till denna trevliga herre.
Snabba beslut, betalning och trevlig kommunikation. Rekommenderas till 100%
 

Ganga

Omega
En perfekt försäljning!
Sålde en Omega i 30’ prisklassen till kära @Boothroyd. En sällan skådad smidighet om jag får säga det själv.

Om jag får chansen att göra affär med @Boothroyd i framtiden igen så kommer jag inte tveka en sekund - att han dessutom är en trevlig kille därutöver, ni hör ju! 10 av 10!
 
Topp