• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Borde Rolex få egen avdelning på KS?

Tycker du att Rolex borde få en egen avdelning på KS?

  • Ja

    Röster: 44 64.7%
  • Nej

    Röster: 24 35.3%

  • Totala väljare
    68

Diskaren

Audemars
2-Faktor
Jag vågar nästan påsta att Rolex är den mest omdiskuterade klocktillverkaren på KS, något som retar gallfeber på flertalet medlemmar och skapar dålig stämning.

För att göra livet lättare dels för de som avskyr rolexhypen, och dels för de som är rolexfanboys kanske man skulle kunna dedikera en egen avdelning åt Rolex och därmed samla allt som rör Rolex på ett ställe, (likt japanska klockor har avdelningen kobra-kai).

Detta förslag beror självklart på hur vida forumledningen har lust / tid att göra en sådan ändring. Jag vill påpeka att jag kommer med detta förslag i all välmening, och har full förståelse ifall det inte är genomförbart.
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
Det kan man tycka! Men i varje Rolextråd hittar du ändå alltid garanterat medlemmar som måste få ge uttryck för sin avsky mot Rolex, och låt oss inte tala om kötider ;)
Medlemmar som aktivt går in i sådana trådar för att uttrycka sina negativa åsikter tror jag inte försvinner för att Rolex får en egen avdelning. Med det sagt så förstår jag hur du tänker kring det hela, tror bara det är ett för stort jobb för ett så förhållandevis litet "problem"
 

Diskaren

Audemars
2-Faktor
Medlemmar som aktivt går in i sådana trådar för att uttrycka sina negativa åsikter tror jag inte försvinner för att Rolex får en egen avdelning. Med det sagt så förstår jag hur du tänker kring det hela, tror bara det är ett för stort jobb för ett så förhållandevis litet "problem"
Ja du kanske har rätt.
 
Topp