• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bordtennistråden

Jag har provat det innan, upplever att man måste slå hårdare för att få samma fart, men att det är mer skruv :) Bra pris också, kör du Hurricane?
Ja, kräver mycket mer kraft själv, men också lättare att kontrollera tycker jag. Japp, Hurricane 3 med blå svamp på en Stiga Hybrid Wood-stomme (helträ, kolfiber var inget för mig)

Ja, kräver mycket mer kraft själv, men också lättare att kontrollera tycker jag. Japp, Hurricane 3 med blå svamp på en Stiga Hybrid Wood-stomme (helträ, kolfiber var inget för mig)
Ja precis! Mycket mer kontroll det håller jag med om. Kör du det på både forehand och backhand? Var fick du tag i det blåa, tabletennis11 eller?

Hej på er!
Jsg testar Joola Tango PS. Skall vara hybrid mellan Kina och Europa/Japan. Och det får man väl säga att det är också - hård svamp, klibbig yta men med mer "kick" än t ex Hurricane 3. Mer vanlig känsla men mindre kontroll. Klart snabbare.

Hej på er!
Jsg testar Joola Tango PS. Skall vara hybrid mellan Kina och Europa/Japan. Och det får man väl säga att det är också - hård svamp, klibbig yta men med mer "kick" än t ex Hurricane 3. Mer vanlig känsla men mindre kontroll. Klart snabbare.
Låter intressant! Får prova någon gång i framtiden :) Vad kör du för stomme?

D8F9536A-0136-4390-98FF-92CEE211952E.jpeg

Tränar lite nu faktiskt :D

Vet inte om det är någon slags omedveten viljeinbillning men Viscarian är väldigt bra på ett nästan objektivt plan. Fin balans och jättebra kontroll trots att det är snabbt. Funkar för alla typer av slag på något sätt. Fötstår att den blivit populär.

Men det räcker väl att man spelar dåligt ett par ggr så är det den jävla skitviscarians fel!

Vet inte om det är någon slags omedveten viljeinbillning men Viscarian är väldigt bra på ett nästan objektivt plan. Fin balans och jättebra kontroll trots att det är snabbt. Funkar för alla typer av slag på något sätt. Fötstår att den blivit populär.

Men det räcker väl att man spelar dåligt ett par ggr så är det den jävla skitviscarians fel!
Jag håller med, provat cirka 10 blad men får mest kontroll med Viscaria även att det är snabbt. För mig känns det som att bladet är ganska förlåtande var man träffar på raketet, det gör inget om man missar lite i träffen.

Det är alltid utrustningens fel om det går dåligt, det är sen gammalt ;)

Ja precis! Mycket mer kontroll det håller jag med om. Kör du det på både forehand och backhand? Var fick du tag i det blåa, tabletennis11 eller?
Genom tränare, fick pröjsa 500. Nä, kör Mantra M 2.1mm på backhand, har absolut inte fart nog i handleden för att kunna flippa med H3'an, och blocka med det är också svårare.

Tillbaka
Topp