• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BOTL

Bramserud

Advertising
2-Faktor
Handlat cigarrer av BOTL. Inga konstigheter, snabbt och smidigt med tydlig kommunikation!
Goodguy!
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Shoppat av mannen i fråga några gånger, alltid föredömliga affärer.
Även träffat honom ett par gånger och fikat. Han är trevlig också!
 

Ploprof

Panerai
2-Faktor
Tror jag har köpt en 20-25 kartonger och en hel del samplers av Ben. det har alltid varit perfekt packat och snabb leverans.
100% goodguy i min bok.
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Vad finns det kvar att säga?
Köpt cigarrer av @BOTL och även umgåtts med honom. Nogrann, trevlig, hjälpsam. 100% Good Guy
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Instämmer med alla ovanstående. Köpt ett antal omgångar cigarrer både via post/IRL med denna KS-cigarrguru. Bra skit till vettig peng!

100% Goodguy!
 

Thorn

Friends of KS
Vet inte hur många ggr jag har shoppat av mr @BOTL men det är många. Lika trevligt varje gång. Prima produkt, väl packat och snabb leverans. Köp leder till utvidgat sinne.
 

Snutti

Omega
BOTL satte ihop en cigarrsampler till mig som skickades fort och var väldigt välpackad. Har inte hunnit prova dem ännu med de ser mycket trevliga ut! 100 % goodguy!
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Ben är absolut goodguy utöver en trevlig person som kan mycket :)

Köpte ett sampler paket med cigarrer som anlände i veckan.
Jag har nu beställt ännu fler som är på väg.
Mycket hjälpsam och det märks att han älskar cigarrer och allt omkring, haft många frågor angående humidor och allt omkring, super trevlig och kunnig.
image.jpeg
 

Guden

Cartier
Instämmer med alla här. Hyvens kille den där Ben. Väldigt hjälpsam.
Om mina beställningar: Sjukt bra förpackade cigarrer och alltid snabba leveranser. Har även skickat innan jag ens betalat.
 

mikjon

Omega
Alltid trevligt att göra affärer med @BOTL, trevlig och snabba leveranser. En livsnjutare av högsta rang. Idag köpt lite goda vintagecigarrer. Absolut en 110% GG.
 

Txistorra

Omega
Handlat garrar av denna herre. Väldigt trevlig, dessutom ivrig att dela med sig av sin kunskap. Bra och hängiven uppföljning och mycket gott snack. Helt suverän!
 

Juristen

Breitling
Precis som tidigare skribenter varit inne på - 100 % good guy. Supertrevlig, hjälpsam, bra förpackat, oerhört kunnig. Enbart superlativer!

:cigar:
 

Raste

Cartier
Pledge Member
Gjorde en lifestyle-affär med BOTL. Riktig kung alltså, trevlig, snabb och sällsynt vass kunskap. 100% GG. Handlar gärna igen! Just det, paketeringen kan varit den bästa hittills från mina KS-affärer.
 
Topp