Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för alla svar.
Nu kan vi droppa häxjakten på Vincentb:s annons eller hur? klockan verkar må väldigt bra enligt kvitto.
Jag har fått de svar jag sökte så nu kan tråden stängas vad mig anbelangar.
Ha en en fortsatt bra eftermiddag.
Oavsett om du dragit tillbaka en annons så får du enligt reglerna inte radera annonstexten.Ahh vi släpper det här. En fråga bara hur ser ni min klocka mår bra? Med tanke på amplituden??
Ok...kommer inte ens ihåg vad jag skrev..Oavsett om du dragit tillbaka en annons så får du enligt reglerna inte radera annonstexten.![]()
Tror jag köper en 14060m istället för byter...Ok...kommer inte ens ihåg vad jag skrev..
Så ändrat..Ok...kommer inte ens ihåg vad jag skrev..
Gammal tråd men läs vad Echo Delta skrivit tidigare (he knows!)Hittade denna intressanta tråd då jag behöver hjälp!
Rolex dj 1603 från -71. urverk 1570
ca 7-9 sekunder + på 24 timmar. Amplitud på runt 250.
Är det läge för service?
Tack för dessa tips!Gammal tråd men läs vad Echo Delta skrivit tidigare (he knows!)
Omöjligt att svara på om den behöver servas eller ej, då amplituden inte är ett riktvärde av betydelse i sig själv.
Ett enkelt tips är att du kollar gångreserven, brukar ge ett övergripande hum om hur urverket mår.