• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bra handlare i Bryssel/Antwerpen?

zzaphod

Cartier
Hej!

Skall ta en tur ner till Bryssel och Antwerpen frampå vårkanten, har ni några bra handlare att rekommendera i dessa städer?
Tips på andra trevliga aktiviteter mottages också tacksamt då vi är tre par som skall åka och dom andra är nog inte lika sugna på att kolla klockutbudet som mig ;)
En Panerai ligger bra till framöver så det är ingen nackdel om utbudet av dessa är gott :)

/p
 

Marshall

Omega
2-Faktor
Har varit i Bryssel ett antal ggr, dock arbetsrelaterat, så de vanliga aktörerna har hunnit stänga för dagen när man väl har lite fritid. Har bara hittat Swatch butiken upp mot Grand Place som haft öppet på kvällen.

I övrigt så slår jag ett slag för Bia Mara som har grym fish n chips samt ofta någon öl från något mindre bryggeri. Tycker man om öl är Dellirium cafe en upplevelse (turistigt men alltid fullsatt och rimligt prissatt).
 

Petran

Breitling
Har varit i Bryssel ett antal ggr, dock arbetsrelaterat, så de vanliga aktörerna har hunnit stänga för dagen när man väl har lite fritid. Har bara hittat Swatch butiken upp mot Grand Place som haft öppet på kvällen.

I övrigt så slår jag ett slag för Bia Mara som har grym fish n chips samt ofta någon öl från något mindre bryggeri. Tycker man om öl är Dellirium cafe en upplevelse (turistigt men alltid fullsatt och rimligt prissatt).
Tackar, jag har en kombo med jobb på nationaldagen och en weekend med dottern. Så det blir lite av varje.
 

SWC

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Ginotti är utan tvekan den roligaste butiken i dom två städerna.
 

klockodile

Dundee
2-Faktor
Tackar, jag har en kombo med jobb på nationaldagen och en weekend med dottern. Så det blir lite av varje.
Du har ju alltid DW flagship store...
AGWb-e5UYQbKVV0G9aoBcrhUPIVK-7wnaINHsb990TzltLe7zJ1NE3n8H0m70UqU9Ugd4sEluT1nuKlVXqTpjQBct6MWJlv6Gp2ObBYE5ToRR1nHkf06XQF0NXyAcyKJOytgVcdiLM6kl7Qk1rA-m81fELc2tHRWbP4M2otXPiGbUxKneVKyw0mTBF2Mxw1I2eNi8QTrh2gw9cWKQ86tL3hqYH48WJFRfFyOUHIZvermCBhUrEyMoFAmdBWYLYfyXrp0VjESogE6qopS32nvGX7JsjFvKSACef1SPRTZ0gOjwlIgxkkVgulYFIOMIwgMcDhTKAvcMg8yMJOvqsg7W1F07zKwl4DJ3x4phr0HkKWftQEy1e3GBYFERlgqZaQ06oeknE11g05q3b5KbkpZNdgVO_9yj65MMGslMvKYOoNlEHMJgcC6oVD8zSGfEplf5tpNXttzIcFb12fK5iifOzzWEnBGyZHBbYASNOK_-b8C2mT04f4eRPv-bvFK5PKXXU5td2-yMm1nmRW4vj0OKdi-OBuWtouKoyQ5qE_UkEjSvBuMoAcOhwAO7vmjdTqTy8akrgBfASEqjxpwBlNe_b1hmb1RJsqGHPCjwG8kfi-Yo6W_z9g8HMo5fAnww68TrkyChJCBchR5_N7FxY8oT1asvDvWCC7V_rV7-IYQmnByrmQ4P17rFyiWTHmUtBWCUOVA2PtgN9G3SvodKtUnzoR0hXaG-OP1ngM--I8ue9AbqgHo5x9TWDaonNaCR4VOZHJnQfPtwaNdF4AYmbq9LE80ceNMerT-CzFNMfj66Lj1I_SDylfw9mbHVZUrj8fSl0JPAk3HqE-Ips0HvfMfxNif6MrZIx8Y_iZIapjOM6AzoAOakygLDoutY1FlvW-0mQG0o1UEB0Tyf8Nn=w1028-h1028
 

Rulle

Audemars
för att vara seriös så har timepiece bank en hel del intrrssanta listningar på chrono24!
Screenshot_20190507-094610_Samsung Internet.jpg



sen gitta jag denna med som såg intressant!
Screenshot_20190507-094410_Samsung Internet.jpg
 
Topp