Grattis! Den är helgrym
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Från början hade jag tänkt att låta min SM120 komplettera MKII'an men det hade jag inte råd med.Grattis till två väldigt välbehållna exemplar. Kompletterar varandra mycket bra.
Edit: inte bara välbehållna, de är båda väldigt fina!
Sett att du har en SM120 på Tropic, eller har du sålt den? Oavsett vilket är den modellen också grym...Från början hade jag tänkt att låta min SM120 komplettera MKII'an men det hade jag inte råd med.
Tur jag gillar Seiko lika mycket som Omega
Fanken, den är snyggare på dig än på @niclasnice Jag kanske borde ha tagit i byte för min navigator.Tack för alla de vänliga orden men nu är det så att 2016 har blivit ännu bättre. Idag kom det ännu ett paket, denna gång så är det en Seiko som levererar.
7005-8050 från 1969 Tack för affären @niclasnice
Haha, tror jag inte. Känns som den är i storlek som en AlpinistMen förmodligen är mina handleder för smala
Härligt!Haha, tror jag inte. Känns som den är i storlek som en Alpinist
SM120'an kommer ge glädje någon annanstans, det positiva är att en på forumet köpte den.Sett att du har en SM120 på Tropic, eller har du sålt den? Oavsett vilket är den modellen också grym...
Du kommer tillbax till ljuset vad det liderHärligt!
Är dock på väg mer mot hyfsat nya klockor, inget efter 86'