Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför?Och därmed slaktas svenska Breitling ADs.
Jag killgissar på sämre tilldelning till ADs samt att vissa blir av med AD status.Varför?
borde väl endast påverka sthlm i så fall, tänker på att det finns AD i flera av de större städerna.Och därmed slaktas svenska Breitling ADs.
Post finns.borde väl endast påverka sthlm i så fall, tänker på att det finns AD i flera av de större städerna.
De öppnar butik i Köpenhamn också.borde väl endast påverka sthlm i så fall, tänker på att det finns AD i flera av de större städerna.
Området kring Biblioteksgatan, nära Stureplan. Tror inte det är något officiellt namn utan något handlarna i området hittat på, läste det första gången för några år sedan, fånigt tycker jag.Vad är bibliotekstan för nåt??
Gissningsvis i ett försök att höja Breitlings status och slussa folk mot de egna butikerna. Ser ingen annan logik i att avbryta samarbetet med Globen som sålt Breitling i 27 år och dessutom har sålt riktigt bra år efter år.Varför?
Gissningsvis i ett försök att höja Breitlings status och slussa folk mot de egna butikerna. Ser ingen annan logik i att avbryta samarbetet med Globen som sålt Breitling i 27 år och dessutom har sålt riktigt bra år efter år.
Haha, Jo förvisso, tror du de postar skumpan med?Post finns.![]()
Ok, visste inte. Visst då ökar de ju sin egen närvaro markant.De öppnar butik i Köpenhamn också.
Hur kommer det sig att du tror det ?Inget att oroa sig för, den stänger nog snart igen.
Med tanke på hyrorna där så ska de sälja på rätt rejält för att kunna gå runt. Men vad baserar du din kommentar på?Inget att oroa sig för, den stänger nog snart igen.
Vad är det du skriverBreitling kanske blir poppis ala' 1993 igen? En kan ju hoppas.
Förjävla trist med Globen. Här har Kern fuckat upp. Man ska inte strypa bra säljare, oavsett om de råkar blanda billiga märken med dyrare och inte ligga på fina gatan i "bibliotekstaden".
Svårt att tro. Som nämnt ovan har jag också hört rykten om Watches of Switzerland. Kommer nog bli en riktigt tuff konkurrent mot de som finns på marknaden idag om dem nu inte bara ska sälja Breitling.Inget att oroa sig för, den stänger nog snart igen.
Hur kommer det sig att du tror det ?
Med tanke på hyrorna där så ska de sälja på rätt rejält för att kunna gå runt. Men vad baserar du din kommentar på?
Matchningen av varumärke och plats känns väldigt off. Vet inte när jag såg en Breitling på Östermalm/Norrmalm senast. Eller i Stockholm för den delen.Svårt att tro. Som nämnt ovan har jag också hört rykten om Watches of Switzerland. Kommer nog bli en riktigt tuff konkurrent mot de som finns på marknaden idag om dem nu inte bara ska sälja Breitling.
AD för![]()
Matchningen av varumärke och plats känns väldigt off. Vet inte när jag såg en Breitling på Östermalm/Norrmalm senast. Eller i Stockholm för den delen.
Låter som lite falsk marknadsföring här ovan isf.Det kommer vara fler märken.
Nej.Det kommer vara fler märken.
Ska Breitlings flaggskeppsbutik sälja andra märken? Det här blir bara konstigare och konstigare. Källa?Det kommer vara fler märken.
Hörde också Breitling och OmegaDå har jag blivit felinformerad.. Jag hörde Watches of Switzerland skulle öppna med fler shop in shops.
Bl.a. Breitling och Omega.
Matchningen av varumärke och plats känns väldigt off. Vet inte när jag såg en Breitling på Östermalm/Norrmalm senast. Eller i Stockholm för den delen.
Mmm, för det är ju bara de lokala som rör sig i de kvarteren....Matchningen av varumärke och plats känns väldigt off. Vet inte när jag såg en Breitling på Östermalm/Norrmalm senast. Eller i Stockholm för den delen.