• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Avenger II Chronograf

Muyfa666

Omega
Pris
32500
Returpolicy
Nej, men den är ny och garanti finns.
Bilder Skickat
  1. Ja
Jag har precis köpt en Breitling Avenger II Chronograf från en annan medlem här på KS.
Jag gillar den skarpt, men konstaterar att jag INTE är glad för kronograf. Det är helt enkelt inte min grej.
Jag överväger nu att sälja den, eller ännu hellre byta till något lika roligt, typ kanske Breitling Avenger II GMT eller Seawolf.
Arabiska siffror och liknande nyskick är ett måste i ett eventuellt byte.

Modell A1338111, 43mm, 300m WR, Kronograf
Länken är ungefär till hälften avplastad, boetten har plasten kvar.
Länken är något lite kortad, extralänkarna finns i lådan.

Fullset (box, låda certifiering, tag, böcker mm.)
Klockan är buren max några få dagar och är uttagen 2018-09-06 Klockmaster med ca. 2 års garanti kvar. Allt detta enligt förra ägaren. Själv har jag bara packat upp, inspekterat och provat den.

Har inte ens hunnit ta bilder ännu, men lägger upp en från förra ägaren för att visa hur den ser ut:

Finns i blekinge, södra Sverige. Swish gäller vid eventuell försäljning/byte med pengar emellan oavsett håll.

02-Klocksnack-Annons-Breitling-Avenger-2-Chrono.jpg


Tack till KS för annonsen. :)
 
Topp