• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Avenger II (köpt 2017)

(blev lite misstag, blandade med mig skyland avenger modellen, ämnet är nu rättad)

SÅLD





Säljer ett Breitling Avenger 2 den är inhandlat 30/3/2017 som vidare köpt av mig (var helt nytt)

Fungerar perfekt och går som en klocka, helt komplett yttre, innre och cert.
Inga repor på glasen, för övrig kolla bilderna på länk osv, finns att beskåda i Uppsala (centrum)
Klockan kan skickas eller hämtas på plats, därefter får du klockan.
Swish går bra eller swedbank för överföring, inga kontanter tack.
Pris idé 21000kr men lite prutbart vid snabbt affär eller om priset inte känns rätt / OBS! vid snabbt affär så går jag säkert med på men inga lowballer tack, referenser finns (här på klocksnack)
Bytes tänkte mig en drone, SPARC2 + pengar (för övrig är inte intresserad av byte av klocka)

Dåliga bilder? kontakta mig gärna, berätta gärna specifik vinkel du vill se isf.
Tack för annons.



IMG_1846.JPG
IMG_1847.JPG
IMG_1849.JPG
IMG_1850.JPG
IMG_1851.JPG
IMG_1852.JPG
IMG_1853.JPG
IMG_1854.JPG
 
Senast ändrad:
Topp