- Pris
- 30000
- Returpolicy
- Ja, om något avviker från beskrivning
- Bilder Skickat
- Ja
Den här rejäla färgklicken var för tuff för mig, så den får raskt vandra vidare. En Breitling Avenger Seawolf, ref A17319101I1A1. Fullset, uttagen hos Erikson Urhandel i februari 2023.
45mm exkl krona, 18mm tjock, vattentät till 3000m och väger in på hela 249g (på länk). Det här är en klocka som du känner av på handleden
Klockan är i mycket fint skick, närmast nyskick då den knappt har använts. Kommer på en länk som använts någon timme, samt ett använt gult gummi och ett oanvänt svart gummi. Allting fungerar utmärkt!
Nypris 53.200kr, billigaste på C24 på länk inom EU ligger på 41.000kr. Mer info om modellen finner du här.
Pris: 30.000kr inkl Värdefrakt eller F2F i Stockholm
Mina omdömen:
klocksnack.se
45mm exkl krona, 18mm tjock, vattentät till 3000m och väger in på hela 249g (på länk). Det här är en klocka som du känner av på handleden

Klockan är i mycket fint skick, närmast nyskick då den knappt har använts. Kommer på en länk som använts någon timme, samt ett använt gult gummi och ett oanvänt svart gummi. Allting fungerar utmärkt!
Nypris 53.200kr, billigaste på C24 på länk inom EU ligger på 41.000kr. Mer info om modellen finner du här.
Pris: 30.000kr inkl Värdefrakt eller F2F i Stockholm
Mina omdömen:
Limeee
Köpte klocka på distans av @Limeee Snabba svar snabb leverans och en grym klocka 🤩 💯GG