• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Avenger Seawolf med extra armband SÅLD

chribba75

Omega
Tjena!
Tänkte att jag, pga nya drömmar, skulle släppa från mig denna skönhet;).
Breilting Avenger Seawolf 3000 meter, med stållänk -2012-12. Gul urtavla.
Inköpt dec-2012, cert påskrivet i Spanien.
Inte servad, men håller tiden och går jättebra (upplever det till ca +- 2 sek per dag.)
Lyser bra på natten, och håller ljuset som när den var ny.
Kommer komplett fullset med alla papper och hangtag. Inner och ytterbox, och självklart resefodralet i läder.
Ett original äkta Alligator armband (22-20mm) med original viklås.
Ett original Pro Diver II gummiband (22-20mm) med vanligt spänne.

Klockan är i jättefint skick, och sparsamt använd i cirkulation med andra klockor (som hos de flesta andra här kan jag tänka mig;))
Den är dock inte i nyskick, med lite deskdives på låset, och lite swirls/hairlines på stållänken och boetten. Inga repor i glaset eller dings och andra grova märken någonstans på klockan, baksidan är heller inte repad. Jag har försökt att fota så kritiskt som möjligt.

Alligatorbandet är lite använt och i jättefint skick, någon hairline finns på låset. Aldrig använt i vatten, så skinnet är superfint.

Gummibandet är i fint skick, låset har lite hairlines.

Mitt pris: 25000kr för allt, kan skickas som rek eller värdepost efter betalning. Annars f2f i Värmland, evt Stockholm beroende på när. Jag säljer helst allt tillsammans, banden säljer jag separat när/om klockan blir såld utan extraband.
Bara klockan med stållänk: 21000kr - SÅLD!
Alligatorbandet och viklåset : 4500kr - Finns i en ny annons - https://klocksnack.se/threads/original-breitling-alligator-armband-med-viklås-22-20.79281/
Gummibandet: 800kr - SÅLD!
Bara att PMa om ni undrar över något:)

Tack till KS för annonsplatsen och en suverän sajt.

IMG_1891.JPG
IMG_1892.JPG
IMG_1893.JPG
IMG_1894.JPG
IMG_1895.JPG
IMG_1897.JPG
IMG_1898.JPG
IMG_1883.JPG
IMG_1884.JPG
IMG_1885.JPG
IMG_1886.JPG
IMG_1890.JPG





IMG_1891.JPG
 
Senast ändrad:
Topp