• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Breitling Avenger Seawolf

DB15

Silver
Pris
17500
Returpolicy
24h
Bilder Skickat
  1. Ja
Då var det dags att skicka iväg denna skönhet! Hade gärna behållt den själv men just nu suktar jag efter annat och behöver därför få in pengar i klockkontot samt få igång ett sparande ;) Säljer därför min Breitling Avenger Seawolf i titan från 2007. Klockan har en diameter på 44mm och väger ca 102g samt 22mm bandbredd.
Bra bruksskick med diverse hairlines (framför allt på låset och luggarna) men inga större skador samt ett bra glas. Finns en pytte liten prick under glaset men inget som jag märkt av eller stör sig på.
Klockan fick en fullservice hos Bergströms ur i maj 2016 (två års garanti på arbetet, kvitto medföljer). Fick en ruckning och blev trycktestad 2017 och håller tiden riktigt bra!
Kommer i fullsett med cert, manualer, box och ytterbox (som tyvärr har släppt från kanterna). Sitter just nu på ett original gummi med ett Viklås från Breitling men originallänken finns och passar armleder upp till 19cm. Skickar även med ett prodiver gummi som passar fint.
IMG_2066.JPG
IMG_2068.JPG
IMG_2067.JPG
IMG_2065.JPG

Pris 17500kr + valfri frakt (ansvarar ej för postnord slarv)
Kan tänka mig ta en billigare klocka i delbyte, det ända kravet är att jag får minst 10k mitt håll. Som sagt försöker starta ett sparande här ;)
Retur 24h om klockan inte skulle stämma överens med beskrivningen.

Tack KS för allt!
D

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp